background img

The New Stuff

Ziynet Sali - Her şey Güzel Olacak


Sonsuz Ol isimli albümünden bir parça olan Her şey Güzel Olacak, tam anlamıyla Ziynet Sali'nin sesine uygun bir şarkı. Sinan Akçıl imzalı olan bu parçanın klibi, en az şarkı kadar harika.

Ziynet Sali, sadece 'Her şey Güzel Olacak' şarkısının klibi ile değil, bundan önceki kliplerinde de oyunculuk yeteneğinin de fazlasıyla olduğunu bize ispatlamış ve bunu güzel bir şekilde de gözler önüne koymuştu. Bu şarkıya bu klip tam olmuş. Bildiğiniz film gibi bir klip olmuş. Hatta izlerken aklımdan ''Bunun fimini de yapsalar ya.'' diye düşündüm açıkçası. Olacağını pek sanmıyorum ama olsa çok çok güzel olur.


Şarkı Sözü: 
Geç kaldım hesapsızca kendi hayatımdan çaldım
Seni buldum ben bu işten memnun kaldım
Olur mu olmaz mı bizi biraz zorlamaz mı
Düşünmedim ben de senden farksız kaldım

Hadi beni duy, bu ne biçim huy
Gel de yerine başkasını koy
Yaşlanınca hasta olunur
Yan yanaysak hep çare bulunur

Her şey güzel olacak senle olunca
Söyleme bana aşka doyunca
Yalnız benim ol ömrüm boyunca
Her şeyin farklı


0 yorum:

Yorum Gönder

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.