background img

The New Stuff

Gece Yolu - Kristin Hannah


Bana Kristin Hannah denildiğinde akan sular duruyor. Gece Yolu ile birlikte toplamda üç kitabını okudum henüz; Ateşböceği Yolu ve Kış Bahçesi. Bütün kitapları birbirinden güzel, bütün hikayeler birbirinden daha özenli ve başarılı. Diğer kitaplarını da mutlaka okuyacağım.

Kristin Hannah, kesinlikle idol olarak gördüğüm tek isim. Yazım dili, olayları anlatışına fena şekilde hayranım. Kitaplarını okurken her cümlesinden etkileniyorum ve o cümlelerin hepsi bana yeni bir şeyler katıyor. Kitaplığımdaki tüm kitaplar benim için çok çok çok değerli fakat Kristin Hannah'ın kitapları ayrı bir değere sahip.

Gece Yolu, kesinlikle ve kesinlikle okunması gereken bir kitap.

Hannah, bu kitabında; aile, aşk, ölüm gibi kavramları ele almış. Ve bunları birbiriyle harika bir şekilde bağdaştırmış. Bizlere de seçenekler sunmayı ihmal etmemiş: Beklemek, Geçmişe Tutunmak, Unutmak ve Affetmek. Siz olsanız hangi yolu tercih ederdiniz?

Kitabın konusu, dediğim gibi çok başarılı.

Jude, çocuklarına çok düşkün ve onlara ufacık bir zarar gelmesini bile istemeyen bir anne. Mia ve Zack, Jude'nin ikizleri. Zack, çok yakışıklı ve popüler bir çocuk. Mia ise içine kapanık ve pek arkadaşı olmayan biri. Liseye başladıkları ilk gün Mia ve Lexi arkadaş olur. Yani Mia'nın deyimiyle Lexi ''Sosyal bir intihara'' kalkışır. Kısa zamanda çok şey paylaşırlar ve çok yakın iki arkadaş haline gelirler. Zack ve Lexi birbirinden hoşlanmaktadır fakat bunu dile getirmekten korkarlar. Çünkü Mia, daha önce abisine aşık olan bir kızla yine çok yakın arkadaştı ve Zack'le ayrılınca kız Mia ile de konuşmayı kesmiş ve Mia da bu durumdan çok etkilenmiştir.

Zack, Mia ve Lexi. Bir gece büyük bir hata yaparlar. Ve bu hata, hepsinin hayatını baştan aşağıya değiştirir. Pişmanlık, bu bölümden sonra en yoğun şekilde anlatılan duygu oluyor.

Ben, kitap için yapılan yorumları çok inceledim ve çoğu yorumda ''ağlayacaksınız!'' diye uyarılıyoruz. Kristin Hannah'ın bundan önce okuduğum iki kitabına da ağladığım için ''Hadi bakalım, bunda da ağlayacağız.'' diye başladım okumaya ve öyle de oldu, kitabı okurken her seferinde gözyaşı döktüm.

Hannah, okuyucusunu kalbinden yakalamayı ve onu deli gibi etkilemeyi çok iyi başarıyor. Bu kitabı okurken gözyaşlarınız sizden bağımsız olarak akacak ve kendinizi tutamayacaksınız!

9 yorum: Leave Your Comments

  1. Yazarımızın Kış Bahçesi kitabını yeni bitirdim ve kendime çok kızdım nasıl olur da daha önce okumadım diye.Kitaplarını tek tek inceledim ve Kış Bahçesinden sonra en çok beğenilen kitabının gece yolu olduğunu gördüm.Daha bugün kitabın siparişini verdim ve sizin yorumunuzu görünce iyi ki satın almışım dedim.Kitabın gelmesini sabırlıkla bekliyorum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asla pişman olmayacaksınız ve Kış Bahçesinden çok çok daha fazla beğeneceksiniz. :) Bitirdikten sonraki yorumunuzu da bekliyorum...

      Sil
  2. Harika bir aşk romanı okumanızı tavsiye ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün kitaplarını okudum şuan gercek renkleri okuyorum ve yeni kitaplarını bekliyorum krıstın hannahı çok ama çok seviyorum

      Sil
    2. Bütün kitaplarını okudum şuan gercek renkleri okuyorum ve yeni kitaplarını bekliyorum krıstın hannahı çok ama çok seviyorum

      Sil
    3. Bütün kitaplarını okudum şuan gercek renkleri okuyorum ve yeni kitaplarını bekliyorum krıstın hannahı çok ama çok seviyorum

      Sil
  3. ağladım gerçekten çok güzel bir kitap mutlaka okuyuun :)

    YanıtlaSil
  4. Kristin Hannah kitaplarını okurken şunu fark ettim hangi ilk okursan o senin favorin oluyo bu gece yolu benim herşeyim oldu kız arkadaşımda ateşböceği yolu okumuş kitaplar bitince değiştik ama hala ilk okuduğumuz kitaba hayranlıkla baktık. her sayfasında aglarmı insan nasıl bir pskolojiyle yazıyorsunuz anlamamk mümkün değil bazen okurken hayal etmek vovvvvv uçurumdan atlamak gibi kitaplarınız sizde muhteşemsiniz kış bahçeside çok güzeldi ama gerçek renkler okuyorum pek sarmadı yada hemn bitsinde sevgi uğruna yaptıklarınız adlı kitabı alıp okuyim çok teşekkür ederim kitaplarınıza hayran bıraktığınız için

    YanıtlaSil
  5. Ateşböceği Yolu'ndan sonra ağlamam sanıyordum. Evet ağlarmışım. Kristin Hannah bence en iyi isini çıkardı. Gözyaşlarıma asla engel olamadım.

    YanıtlaSil

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.