background img

The New Stuff

Atalay Demirci Final Performansı


Atalay Demirci, Yetenek Sizsiniz'e ilk çıktığı günden beri takibim altında diyebilirim. Nedeni ise şu; hepimizin bilip tanıdığı komedyenler: Cem Yılmaz, Ata Demirer ve Şahan Gökbakar başta olmak üzere, nedense hiçbirine çok gülemiyorum. Şahan ve Ata zaten hiç hiç komik gelmiyor bana. Aksine bazı tiplemelerini de itici buluyorum. Cem Yılmaz'a ise az da olsa gülüyorum, gülmüyorum diyen yalan söylemiş olur.

Fakat Atalay Demirci, beni ciddi anlamda güldürüyor ve eğlendiriyor. ''Gülmekten yerlere yattım'' deyimi tam olarak fiziksel açıdan üzerimde gerçekleştiren tek stand-upçı.

Hem günümüzden esprileri daha çok kullanıyor hem de kullandığı konuşma dili oldukça samimi ve içten. Umuyorum ki bir gün canlı olarak izleme şansım olur.

Gelelim asıl konuya. Dün Yetenek Sizsiniz, Final bölümüyle ekrana geldi ve izleyici tarafından oylamalarla sonuç açıklandı. Ben her ne kadar küçük yarışmacıların finale kadar gelmesi taraftarı olmasam da ikincilikle yarışmayı bitiren Baha'yı da tebrik ediyorum. Kendisi kesinlikle yetenekli ama Emir Başar Gülsever'in performansından sonra çocuk yarışmacılar arasında eşitsizliğin olduğu düşüncesine vardım.

Yarışmayı birincilikle bitiren isim de Atalay Demirci oldu. Performansını izlerken, gülmekten gözlerimden yaş geldi. Abartmadan söylüyorum bunu.

Sonuca tek üzüldüğüm nokta şu oldu; seneye yarışmaya katılan büyük çoğunluk, komik olan/olmayan, kendini komik sanan/sanmayan herkes stand-up yapacak diye düşünüyorum. Hatta çoğu yapmaya çalışacak. Sanırım bu yarışmanın en kötü yanı da bu. Bir sonraki seneye, birincilik alan dalda katılan yarışmacı sayısı çok fazla oluyor. Lütfen bu sefer olmasın diyorum, başka da bir şey demiyorum.

Atalay Demirci'nin final performansı: 


5 yorum: Leave Your Comments

  1. bu adam gerçekten çok kaliteli.küfür etmeden de güldürmenin olabilecegini gösterdi...
    arkeoloji

    YanıtlaSil
  2. gerçekten çok iyi performanslar segiledi..hakederek kazandıgını düşünüyorum..
    araba oyunları

    YanıtlaSil
  3. bencede hakederek kazandı..çok komik performanslarıda vardı...
    koca kafalar futbol

    YanıtlaSil
  4. birbirine benzemeye çalışmak yerine, daha orjinal ve özgün bir tarz yaratabilmek mühim...Atalay Demirci bu yüzden tuttu bence de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen. ''Cem Yılmaz'ı taklid ediyor'' diye çıkan haberlere de ayrı bir güldüm. Kesinlikle bambaşka ve daha iyi(bence)

      Sil

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.