background img

The New Stuff

Karmaşık Duyguların Yansıması

Sessizliğin ortasında ilerliyorum, masmavi ve dingin denize doğru.
Bir soğukluk var etrafımda. 
Tam soğuk denilemez aslında. 
Soğuk ve sıcak arasında gidip gelen o ılık hava,
bir ürpermeme sebep oluyor, bir rahatlamama. 
O bile karar veremiyor bana ne yaşatacağına.
Yürüyorum...
Yürüyorum, denize doğru. 
Neden dingin bu kadar? 
Neden suskun? 
Neye küsmüş, kime küsmüş, kim bilir.
Bir süre izliyorum sonsuzluğun olduğu söylenen o ince çizgiyi.
Dönüyorum arkamı, karşıdaki boş olan banka oturuyorum.
Ne tuhaftır ki hepsi bomboş. 
Tedirgin oluyorum önce, 
sonra geliyor bilincim yerine.
Sabahın köründe, ne işi var insanların burada?
Çok geçmeden önümden koşan insanlar geçiyor ayrı ayrı.
Onlar da yapayalnız aslında. 
Özgürlük geliyor birden aklıma.
O kavram alıp götürüyor beni az önceki karışıklığın ortasından,
daha karışık bir yere fırlatıveriyor.
Kim özgür olmak istemez ki? 
İstediği gibi, 
her zaman hayalinde olan bir yaşamı sürmek bu kadar mı zordur?
Vardır aslında özgürlük. 
Tam yanımızdadır. 
Benim, senin veya onun. 
Herkesin...
Sadece doğru zamanda var olunamamıştır, 
doğru yerde var olunamamıştır.
Ve bu da ne yazık ki, aslında var olan özgürlüğümüzü, 
kaçırmamıza sebep oluyor.
Doğrular yanlışa dönerken biz,
aynı zamanda vaktimiz varken,
geç kalıyoruz kaçanı yakalamak için.
Çok,
çok üzgünüm. 
Özgürlüğünüz size belli etmeden çekip gitti.
Yakalayamadınız...

0 yorum:

Yorum Gönder

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.