background img

The New Stuff

Muhteşem Yüzyıl Yayından Kaldırılıyor!


Son zamanlarda Başbakan Erdoğan'ın eleştirilerine maruz kalan Muhteşem Yüzyıl, yayından kaldırılıyor. 

Tarihi olayların ve kişileri küçük düşüren, aşağılayan ve çarpıtan bir dizi olduğu düşünülen Muhteşem Yüzyıl'ın 2013 yılında yayından kaldırılacağı söyleniyor. Dün Beyaz Tv'deki ''Uyan Türkiyem'' adlı programa konuk olan AK Parti Milletvekili Oktay Saral, Muhteşem Yüzyıl dizisinin yayından kalkacağını söyledi.


Dizi uzun zamandır gündemdeydi!

Oktay Saral, ''Bu dizinin zaten biteceği yönünde bilgiler geldi kulağımıza. Başbakanımız bunu gündeme getirdi, kanun teklifi vermedik. Uzun zamandır bu bizim gündemimizdeydi. Yani ben Başbakan söyledikten sonra bu çalışmayı yapmadım. Uzun zamandır bize gelen e-postalar var. Seçim bölgemize gittiğimizde insanlar bize ''Bu diziler yüzünden çocuklarımız tarihini, atasını tanımıyor.'' diyorlar. Genç bir çocuk ''Kanuni böyle miydi? Allah belasını versin'' diyor. Buna inanıyor çocuk ve bunları bize aileler söylüyor.'' dedi. (Kaynak için tık tık) 

Bana soracak olursanız bunları okurken de yazarken de güldüm açıkcası. Bu kadar insan Milletvekili olmuş, Başbakan olmuş ama hala ''dizi'' ne demek bilmemektedirler. Yahu şurada bir dizi çekiliyor, çoğu olayın kurmaca olduğu elli bin defa söyleniyor, hala neyin yanlışını dile getirip, eleştirisini yapıp yayından kaldırma derdindesiniz ki? Şimdi hangimiz o zamanlarda haremde olsun, sarayın genelinde olsun nelerin yaşandığını noktasına virgülüne kadar biliyoruz da ''yanlış!'' diye bunu konuşabiliyoruz? Aileler madem çocuklarının bu durumdan etkilendiğini dile getiriyor, arkadaşım madem etkileniyor ve madem ki sen de bu durumdan hoşnut değilsin kapat televizyonunu, çocuğuna da izletme sen de izleme! Ülkemizde televizyon açısından hala yaşadığımız bu sorunlar gerçekten oldukça gülünç ve bir o kadar da saçma. O tarihlerde yaşananların en doğrusunu bilen umarım daha ''muhteşem''ini yapar dizinin biz de oturur keyifle izleriz.

Saygılar...

2 yorum: Leave Your Comments

  1. yaa gerçekten çok saçma ben izliyorum evet ama bunu kurgu olduğu açık seçik ortada.dediğiniz gibi açmasınlar, çocuklarını televizyon karşısına atıp sonra da etkileniyo demesi ne güzel ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Milletimiz saçmalamayı çok sevdiği için bu tür şeylerle daha çoook karşılaşacağız ne yazık ki.

      Sil

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Turkey
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.