background img

The New Stuff

Akustikler Önce Gelir


Bir çok şarkının daha çok akustik versiyonunu dinler ve severiz. Bende aşırı derecede şarkıların akustiklerini dinleme hastalığı var diyebilirim. Bir şarkının kendisini sevmiyorsam bile istisnalı bir şekilde akustiğiyle sevebiliyorum. Ya şarkının daha sade ve sesin daha baskın olmasından kaynaklanıyor bu beğeni merakı ya da sebebini bilemediğimden sevebiliyorum ama bence ilk seçenek en yüksek ihtimal. Şimdi o harika şarkıları tek tek dinleyelim bakalım.



Eskilerden gelen bir şarkı olan ''Yalnızlık Senfonisi''ni Model, normal versiyonu ile de harika söylüyor fakat başta da dediğimiz gibi 'Akustik Önce Gelir' Bu şarkının akustiği de en az normali kadar güzel ve sizleri bir noktaya dalarak hayal kurmaya zorluyor adeta. 


Emre Aydın'ın son çıkarmış olduğu iki şarkılık single'ından bir şarkı olan ve yakın zamanımızda kliplenmiş ve kliplenmeden önce de müzik listelerinde birinciliği kapmış olan bu şarkı. Akustik versiyonu ile de sizi hüzünlendiriyor. (Klip yorumum için tık tık)


Sıradaki şarkımız ise olmazsa olmazlarımdan olan Hande Yener'den, Dön Bana. Bütün akustikler bir yana, şarkı ''Dön Bana'' olunca akan sular duruyor kalbimde. Harika bir yorum, harika bir ses, güzellik zaten ortada, akustik ise sizi alıp götürüyor. (Klip yorumum için tık tık)



Bir olmazsa olmazım da Gaga. Her şarkısını dinler ve severim. Kendisini de ayrı severim tabii. Tüm akustik şarkıları arasında en en en derinime işleyen şarkı da The Edge Of Glory oldu. Yerim ben bunun sesini ya!


Demi Lovato, sesinin güçlü olduğunu düşündüğüm yabancı kadın şarkıcılardan biri. Bu şarkısını bayılarak dinlerim. Akustiği de bir başka güzel. 


Sesi muazzam olan Adele'i ben, Someone Like You şarkısı ile tanıdım ve devamı geldi. Böyle bir sesi duyan herkes devamını getirir diye düşünüyorum. Harika şarkılarından biri olan Rolling in the Deep ise akustiği ile benim için baş sıralarda olan bir şarkı. 


0 yorum:

Yorum Gönder

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.