background img

The New Stuff

Kulaklığımda Çalanlar


Evet, bu yazımda da son zamanlarda yeni çıkan ve benim de fazlasıyla hoşuma giden şarkılardan bahsedeceğim sizlere. Aslında aralarında pek yeni sayılmayan fakat müzik çalarım ve telefonumun kulaklığında ekseri dinlediğim şarkılar da var. 

Bakalım bakalım kulaklığımda neler çalışıyormuş? 


Geçtiğimiz günlerde Freedom adlı şarkısını klip çekmiş olan Nicki Minaj, bu şarkı ve klip sonrasında da çok konuşulanlar arasında olmayı başardı. Nicki Minaj'ın sesine bu tür slow şarkıların çok yakıştığını, yazmış olduğum bu yazımda da belirtmiştim. 


Her şarkısı mutlaka müzik çalarımda ve telefonumda kesinlikle bulunan Sıla'nın bu şarkısı benim için çok çok ayrı. Şarkı iki dakikalık fakat içinize fena işliyor. Mutlaka dinleyin derim.


Son zamanlarda herkesin dilinde olan bir şarkı nasıl olur da benim kulaklarımda olmaz ki? Tabii ki ''Diamonds'' da kulaklığımda çalan şarkılar arasında. 


Ve asi kızımız Ke$ha. Tik tok'tan sonra beni avuçları arasına alıp, hoplaya zıplaya dinlediğim bir şarkısı. Gerçekten başarılı ve bağıra bağıra söylenebilecek şarkılardan. 

Ben tam bir Glee hastayımdır. Hoşuma giden, gitmeyen bir çok şarkıyı Glee oyuncularının seslendirmesi ile dinleyebiliyor ve çok da sevebiliyorum. Pink'in şarkısı olan ''Raise Your Glass''in Glee versiyonu bana daha bir harika geliyor. 


Priscilla Çöller Kraliçesi adlı filmde duyup beğendiğim bir şarkı. Eski ve etkisi büyük şarkılardan olduğunu düşünüyorum. ''I've Never Been To Me'' bu yazıda yazdığım tüm şarkılardan en sevdiğim ve bir türlü eskimeyen bir şarkı. Müzik çalarlarda olması gereken ve hüzünlü anlarda dinlenilecek tek şarkı.


Kulaklığımda asla ve asla şarkılarının eksik olmayacağı bir isim. Tabii ki Lady Gaga. Gaga benim vazgeçilmezlerimden. Müzik listemde 20 şarkı varsa 10 tanesi mutlaka ona aittir. Bütün şarkılarını eklemek yerine en sevdiğim iki şarkısını eklemek istedim. Bunlardan ilki ''Yoü and I''


Ve ikincisi de ''Born This Way'' 

Daha bir çok şarkı var tabii ki müzik listemde fakat yazıyı uzata uzata sizleri sıkmak da istemedim. 4 adet ''Eskimeyen Şarkılar'' başlığı altında sizlerle adı gibi Eskimeyen Şarkılar'ı paylaşıyordum her ay. Şimdi ise sizlere bir 4 adet daha olmak üzere ''Kulaklığımda Çalanlar''ı yazacağım. Bunu da her ay yazmayı planlıyorum. Bakalım neler olacak...


0 yorum:

Yorum Gönder

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.