background img

The New Stuff

İskenderun'da Yeni Yıl Hazırlıkları


İskenderun'u bir çoğunuz bilmiyor olabilir, sorun yok. Hatay'ın ilçesi olarak gösteriliyor fakat tamamen kendince bir şehir bence İskenderun. Küçük bir şehir diyebiliriz. Küçük olmasına rağmen, gün geçtikçe her anlamda büyüyor ve gelişiyor.


Yeni yıla da çok az bir süre kaldı. 2012'de son günlerimizi yaşıyoruz ve yeni bir yıla adım atacağız. Ben, 2012 yılının şans getirmedikleri arasında yer alıyorum. Ayrılıklar, terk edilmeler, şanssızlıklar boyumu aştı neredeyse. Umarım sizler böyle şeyler yaşamamışsınızdır değerli okuyucularım.

Asıl konudan saptığımı fark ederek dönüş yapıyorum hemencecik. Bu son günlerimizde İskenderun'da yapılan yeni yıl hazırlıklarını merak ettim ve attım kendimi dışarıya. Gezdim her yeri güzel güzel. Biraz şaşırdım desem yalan olmaz açıkçası. Geçen sene İskenderun'da yılbaşı için harika bir hazırlık yapılmış, neredeyse her yer süslenmiş ve donatılmıştı. Bu sene çok az süslemeler yapılmış ve sönük kalmış İskenderun. Umarım ben acele davranıp böyle bir şey yapmışımdır ve yılbaşına kadar çalışmalar, hazırlıklar yapılır diye umut ediyorum. Şimdi sizlerle bir kaç kare paylaşacağım. Olur da hazırlıkların devamı gelirse, onları da sizlerle paylaşmayı ihmal etmem.







Resimler: Primemall AVM, İskenderun Sahil, İskenderun Çarşı. 

0 yorum:

Yorum Gönder

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.