background img

The New Stuff

Kimse Yok Mu?

Emina Sandal'ı, Mustafa'nın eşi olmasından çok Lale Devri dizisinin Lale'si olarak tanıdık. Oyunculuk yeteneğini Lale Devri dizisi ile göstermek isteyen Emina, oyunculuğu pek başaramadı ve kısa süre sonra diziden ayrıldı. Asıl mesleği olan, ülkesinde de oldukça başarı elde etmiş ve dünyaca da tanınmış olan Emina, şarkıcılığa Türkiye'de geri döndü.

Sözlerini eşi Mustafa Sandal'ın yazmış ve müziğinin de kendisine ait olduğu Emina'nın ''Kimse Yok Mu?'' adlı şarkısını ben çok beğendim. Bana sorarsanız Mustafa Sandal 'kalemini konuşturmuş.' Emina da müziğe olan yeteneğini fazlasıyla başarılı bir şekilde koymuş ortaya bu parçayla.

Şarkıda da duyduğumuz gibi Emina'nın kırık Türkçesi kulağa hiç itici ve nahoş gelmiyor. Aksine şarkıya farklı bir hava katmış. Ben, Türkçe'yi kırık konuşanları sempatik bulduğum ve hoşuma da gittiği için, bu da şarkıyı beğenmemde bir artı oluşturuyor.

'Kimse yok mu?' şarkısı ve klibi:



0 yorum:

Yorum Gönder

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.