background img

The New Stuff

İzel - 'Düşer O' ile Düştü!


En son Drakula isimli şarkısı ve video klibiyle ekranlarda görmüş olduğum İzel, geçtiğimiz günlerde yeni bir şarkısı ve klibiyle müzik kanallarında görülmeye başladı. Drakula adlı parça için söyleyeceklerimi daha önceden dile getirmiş ve sizlerle paylaşmıştım.

Dün müzik kanallarını dolaşırken denk geldim bu şarkıya ve Drakula'dan sonra toparlamış olayı dedim kendi kendime. Şarkı hiç fena değil ama hemen eskitilecek türden. Yeni saçlarıyla da benden bir artı puan aldı İzel. Fakat bugün bu şarkı için araştırmalar yaparken aldığı bütün puanları sıfırladı. Düşer O isimli şarkının video klibi, Avusturalyalı şarkıcı Emma Hewitt'in Take Me With You şarkısının klibiyle birebir aynı!

Şarkıyı ne kadar beğenmiş olsam da, özgün olamayan sanatçılar benim gözümde ne yazık ki yok olup gidiyor.

İşte o iki video klip:

İzel: 

Emma Hewitt: 


Bundan sonraki yorumlar sizlere kalıyor canlarım. Bakalım sizlerin yorumları neler olacak? 

0 yorum:

Yorum Gönder

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.