background img

The New Stuff

Sana Bir Sır Vereceğim - Mantık Hatası


Geçtiğimiz hafta Fox Tv'de başlayan bir yaz dizisi olan Sana Bir Sır Vereceğim, tanıtım fragmanlarında dikkatimi çekmişti. İzlemeyi çok istedim fakat ilk bölümünü kaçırdım ve tekrarını da izleme fırsatım ne yazık ki olmadı. Bugün sabah ikinci bölümünün tekrarını görünce izlemek istedim ve bu sırada annem bana ilk bölümün özetini de şöööyle bir geçti zaten.

Diziyi izlerken çok büyük bir mantık hatasıyla karşı karşıya kaldım. Tabii şimdi bazılarınız ''Sihirli, büyülü dizide mantık mı arıyorsun allasen?'' diyebilir. Benim fark ettiğim ve dikkatimi çeken nokta sihirle büyüyle alakalı değil.

Çocukları okula yazdırmayı düşünüyorlar ve komşuları devreye giriyor. Bir şekilde halloluyor ve çocukları kayıt yapmaya götürüyorlar. Kayıt sırasında müdür yardımcısı, çocukların kaçıncı sınıfta olduğunu soruyor. Anne rolünde kendini gösteren oyuncumuz ''Zeynep ile Gürcan ikiz, onlar üçüncü sınıfa gidiyor. Kıvanç da bir yıl hazırlık okuduğu için Aylin ile beraber 12. sınıfa gidiyor.'' diyor. Fakat oradaki yönetmen, senarist hiç demiyor mu ''Lise son öğrencileriyle ilkokul öğrencilerini aynı okula nasıl kayıt yaptırıyorsunuz ablacım, abicim?'' diye. Ne oluyor ne ediliyor, artık nasıl oluyorsa üçüncü sınıf öğrencileriyle, lise öğrencileri aynı okula kayıt oluyor.

Hadi bunu da geçtim, bu ilk başta pek fark edilmese de birkaç sahne sonrasında anne-baba rolüne bürünmüş oyuncularımız okulun bahçesine çıkıyorlar ve bir de ne görelim. Okul binasına asılmış tabelada ''Özel Nihat Demirdağ İlköğretim Okulu'' yazıyor. Yani şimdi ben bu dizinin 3-5 adamla amatör kameralarla çekildiğini düşünürüm bu sahnelerden sonra. Koskocaman ekipte bir tane akıllı adam mı yok abicim? Arka ekipte bulunan çaycı bile fark eder bunu yani.

Ekran görüntüsü yakaladım bilgisayardan. Çok net değil ama gayet anlaşılır biçimde görünüyor her şey.


109 yorum: Leave Your Comments

  1. Evet evet,bunu ben de farketmiştim ve çok kafam kaırşmıştı.Gerçekten çok saçma olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim devlet okulu degil site okulu neyin kafasındasınız

      Sil
    2. yha bi kere özeleokul orası site okulu orda hem kaç katlı bilikyomusun da konuşuyorsun ora en 6 veya 9 o yüzden liselerde aynı yerde mantıksız

      Sil
    3. Burası bizim okul ve lise yani :D O çevrede başka okul yok adamlar mecbur kalmış. Ve bir hata daha okulda ilk önce "özel" yazmıyodu :D sonradan yazdılar. Bu önemli değil diziyi izleyin yeterr :DD

      Sil
  2. Ha hayy.. :D
    Hiç düşünmemiştim izlerken. Daha neler çıkar kimbilir... Zor işler bunlar. her ayrıntıyı düşünmek lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık diziyi daha bir dikkatli izleyeceğim ister istemez. Çok basit bir konuda nasıl böyle bir hata yapabildiler, anlamış değilim.

      Sil
    2. gayet güzel dizi siz ne anlarsınız ahmaklar

      Sil
    3. senaryo gereği iki ayrı okulda çekilemeyeceğinden ve okulun adının dizideki asıl olayların gerçeğiyle de ilgili olduğundan bu çocuklar aynı okulda.Dizide her şey birbiriyle bağlantılı bir sahnesini kaçırırsan kafan karışıyor. Bu yüzden LÜTFEN!!! diziyi eksiksiz izledikten sonra konuşun.

      Sil
    4. birinciyi izlemedim diyon man kafa

      Sil
    5. Bence dizide iyi senaryoda her küçük ayrıntıya bakınca eline hiçbi *** geçmiyor sadace başkalarının düşüncelerini kurcalıyosun yorumunu beğenmedim ve sanırım görsem senin gibi mallara bakmam bile sen tam kerizsin

      Sil
  3. ilk başta okurken kolej olabilir ancak dedim ama yzının devamını görünce mantık hatasından başka bişey değil yani seyirciyedemi saygıları yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak ediyorum da acaba kendileri bu bölümü izlerken hatanın farkına vardılar mı?

      Sil
  4. Dizinin tanıtım kısmına dikkat ettinizmi bilmiyorum ama dizinin yönetmeni illucu . Tanıtım kısmında Piramitler var ve içlerinden gözler falan geçiyo filmin resminde de zaten illimunatinin sembolleri var .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fark etmemiştim doğrusu, söylediğiniz için teşekkürler. :)

      Sil
    2. benim gittiğim okulda da ilkokul yazıyor ama yanında bitişik lise var ama onda tabela yok

      Sil
    3. yaw hehe ya salmayayın abicim belki meryem ananın eli

      Sil
  5. Okulda Özel yazıyodu körmüsünüz.Türkiyede hiç mi görmediniz özel okul birleşir belki kafenin orda bi kapı daha vardır ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk olarak çirkef bir şekilde konuşmaya başlamanız oldukça itici. Ayrıca kör olan biz değil sizsiniz diye düşünüyorum. Farkındaysanız ''Özel Nihat Demirdağ İLKÖĞRETİM OKULU'' yazıyor. ''İlköğretim okulu'' kısmını iyice zoomlayıp, siz görün diye tekrar koyabilirim isterseniz.

      Sil
    2. evet istiyoruz koyarmısın

      Sil
    3. bence ilköğretim okulu yerine kolej yazmaları daha mantıklı olurdu.

      Sil
    4. Ben de isterdim olmasını ama yok :)

      Sil
  6. müthişşşşşşşşşşşşşşşşşşş!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  7. bence o yazı gözükmemesi gerekiyordu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok saçma yorumun yazı görünmesede aynı binaya girip çıkıyolar Zeynepler ve aylinler mantık aramaya gerek yok 4+4+4

      Sil
  8. Bu tip kasabalarda olay böyle lise ve ilk okullar aynı bahçede iki ayrı binada olurlar canım hiç mi bilmiyorsunuz böyle şeyleri anlamam ki. Okulda özel olduğu için müdürlerin aynı olması gayet normal yani kusur bulucam derken rezil oluyorsunuz haberiniz yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rezil olmak söz konusu bile olamaz. Eğer hatalıysam bile bunu düzgün bir dille yerine getirebilirsiniz. Niye birkaçınızın çirkef olmakta bu kadar ısrarlı olduğunuzu anlayamıyorum doğrusu.

      Sil
    2. dizi güzel, oyuncular güzel, her şeyden öncesi okul güzel ;)(benim okulum olduğu için tabi) boşuna yorulmayın bu dizi çok tutacak. ne kadar mantık hataları olsa da.

      Sil
    3. Kolejlerin lise-ilkogretim birlesmesi olmasi cok populer bir durum,buraya kadar bir sikinti yok. Zaten son kisma kadar yazinin anlamsiz oldugunu dusunmustum.Ama orada ilkogretim okulu yazmamaliydi yerine kolej yazmaliydi,haklisiniz ama yinede yorumlarinizi yersiz buldum. Ben izmir'de yasiyorum ve lise oldugu halde ozel ilkogretim okulu yazan bircok okul gordum.

      Sil
    4. Kolejlerin lise-ilkogretim birlesmesi olmasi cok populer bir durum,buraya kadar bir sikinti yok. Zaten son kisma kadar yazinin anlamsiz oldugunu dusunmustum.Ama orada ilkogretim okulu yazmamaliydi yerine kolej yazmaliydi,haklisiniz ama yinede yorumlarinizi yersiz buldum. Ben izmir'de yasiyorum ve lise oldugu halde ozel ilkogretim okulu yazan bircok okul gordum.

      Sil
  9. bu dizi küçük bir hata yüzünden bitirilemez gerçekten çok güzel bir dizi insanlık hali olur böyle şeyler oyuncuları süper her şey mükemmel umarım devamı gelir herkes sağlıklı mutlu olsun sana bir sır vereceğim izlemeye devam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizide bir hatanın olması izlenmeyeceği anlamına gelmez tabii ki. Ben de hala severek izlemeye devam ediyorum.

      Sil
  10. ARKADAŞLAR HATA YOK. HİÇ GÖRMEDİNİZ Mİ DOĞA KOLEJİ'NDE FALAN DİKKAT ETTİYSENİZ İKİ BLOK VARDIR. TEKİNİN TABELASINDA İLKÖĞRETİM TEKİNDE LİSE YAZAR. BU DA AYNEN ÖYLE YANİ HATA YOK.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce görmemiştim, tamamen benim hatam o halde. Bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim.

      Sil
  11. ben lise son sınıfa gidiyorum ve bizim okulda da ilkokullar var üstelik okul tabelamızda da lise yazıyor yani olu böyle şeyler pek takmayın :)

    YanıtlaSil
  12. bence bu kadir basit bir şeyi bu kadar büyütmemelisiniz sonuçta insanlık hali filmin her sahnesi o kadar güzelki bu o kusuru kapatmaya yeter bence :D :D

    YanıtlaSil
  13. bencede biraz saçma olmuş fakat aldığım bilgilere göre bazı okullarda böyle olması mümkünmüş

    YanıtlaSil
  14. bence böyle ufak tefek hatalara fazla takılmamalıyız :))

    YanıtlaSil
  15. bence bu okul madem özel hani orası dağbaşı gibi ıssız bir yer olduğu için ilkokul ve lise aynı yerdedir.mantıkdaşlarım benim :D

    YanıtlaSil
  16. Birinci bölümü izleseydin anlardın, okulda iki blok var aslında, bir tanesinde tabela yok ama bazen liseli öğrenciler ilköğretim tabelası olduğu bloktan çıkıyor, bence hata değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu dizi benim okulumda çekiliyor Ali Akkanat Anadolu lisesin de ve okulumuzda iki blog yok. arkadaşların da dediği gibi bir mantık hatası var. Okulumuzda sadece lise öğrencileri eğitim görüyor.

      Sil
  17. haklısınız ama napalım

    YanıtlaSil
  18. bence öyle değil sende filmi baştan izleseydin anlardın

    YanıtlaSil
  19. Mantık Olarak şöyle düşünün 2 ayrı okulda çekemeyeceklerine göre aynı okulu o şekilde kullandılar nevar bunda bazende bi binayı okul olara çevirebilirler...


    Yada ÖZEL OKUL OLABİLİR ÖZEL OKULLARDA İLKOKUL LİSE AYNI BİNADA OLABİLİR

    YanıtlaSil
  20. Bu dizi benim okulumda çekiliyor Ali Akkanat Anadolu Lisesi'nde .Dediğiniz mantık hatasını biz de fark etmedik değil . Gördüğümüzde çok şaşırdık. Fakat senaryo gereği iki ayrı okulda çekilemeyeceğinden ve okulun adının dizideki asıl olayların gerçeğiyle de ilgili olduğundan bu çocuklar aynı okulda.Dizide her şey birbiriyle bağlantılı bir sahnesini kaçırırsan kafan karışıyor. Bu yüzden LÜTFEN!!! diziyi eksiksiz izledikten sonra konuşun.

    YanıtlaSil
  21. ayrıca okulumuzda iki blog yok. Yani sadece lise var. Dağ başında lafına da pek katılmıyorum.! merkez deki çoğu okuldan daha iyi eğitim veren bir Anadolu lisesiyiz. ;)

    YanıtlaSil
  22. Özel okulda okuyan biri olarak okulumuzda hem ilköğretim öğrencileri hem de biz liseliler varız. Okulun iki girişi olup birinde ilkokul birinde lise yazması çok doğal. Bunu da sizin cehaletinize verdim gitti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşım, son kez söylüyorum, okulu genel açıdan gösterdiklerinde, tek bir giriş kapısı görüyorsun ve onda da sadece İLKÖĞRETİM yazıyor.

      Sil
  23. Bence asıl saçmalık tüm kardeslerin aynı sınıfta olması

    YanıtlaSil
  24. o değilde yazın hiç ilköğretim okulu açık olurmu beee hadi oldu sayalım ders işlernirmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen ne kadar zekisin ya. Kışın çekerler ya okulu bulup da Allah'ım akıl ver

      Sil
  25. Yeni sisteme göre ilkokul ve ortaokul lise ayrıldı belki de kayıt bölümü ilkokuldadır. Ve bu arada özel okul belirtilmiş zaten. Selena adlı saçma filmde de aynı şey vardı .)

    YanıtlaSil
  26. Al sana bir tane daha: http://www.gizli-dosya.com/2013/08/sana-bir-sr-verecegim-illuminati.html

    YanıtlaSil
  27. bilgisayara giriyor bilgisayar simsiyah ekranı kullanmış gibi yapıyor galiba

    YanıtlaSil
  28. o değilde küçük kız herkesin düşüncelerini okuyor kötülerinkini neden okumuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şeyi dün izlerken ben de anneme söyledim :D

      Sil
  29. Admin öyle diyosun da film zaten bi yazarın romanından uyarlama ve bunu ne kadar bir Türk dizisine benzetiriz diye uğraşıyorlar bu tarz filmlerde bunlar olabilecek şeyler hadi tabela neyse de bazı okullarda ilkokul-lise aynı yerde olabiliyor. :) Kafana takma filmi izle derim ben... :)

    YanıtlaSil
  30. Admin öyle diyosun da film zaten bi yazarın romanından uyarlama ve bunu ne kadar bir Türk dizisine benzetiriz diye uğraşıyorlar bu tarz filmlerde bunlar olabilecek şeyler hadi tabela neyse de bazı okullarda ilkokul-lise aynı yerde olabiliyor. :) Kafana takma filmi izle derim ben... :)

    YanıtlaSil
  31. o değilde bu okul benim okulum çektikleri okul okulun 4-5 kilometre ilersinde de ilkokul var neden orda çekmemişler anlamadım yani daha mantıklı bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla siz de olmasınız burada bilmiş bilmiş konuşacak daha o kadar çok insan olur ki. Göz bu yani, görüleni yorumluyorum. Asıl bir şey bilmeyen insanlar gelmiş ''ayy mantıksız sensin bi kere özel okul oraa yaa ayhhh'' diyorlar :D Yorumunuza aşığım şu an, teşekkür ederim. :)

      Sil
    2. Bak hasan kardeşş sevmiyosan izleme bnim cinlerimi tepeye çıkarttıtma bnim burda tamam

      Sil
  32. o değilde bu okul benim okulum çektikleri okul okulun 4-5 kilometre ilersinde de ilkokul var neden orda çekmemişler anlamadım yani daha mantıklı bence

    YanıtlaSil
  33. o değilde bu okul benim okulum çektikleri okul okulun 4-5 kilometre ilersinde de ilkokul var neden orda çekmemişler anlamadım yani daha mantıklı bence

    YanıtlaSil
  34. Artık böyle birçok okul var kuzenimin gittiği lisede ilkokullarda okuyor tabelada ise sadece anadaolu lisesi yazıyor ilköğretim felan geçmiyor yani mantık hatası değil bence bu gerçek hayatta karşılaştığımız bir şey

    YanıtlaSil
  35. Artık böyle birçok okul var kuzenimin gittiği lisede ilkokullarda okuyor tabelada ise sadece anadaolu lisesi yazıyor ilköğretim felan geçmiyor yani mantık hatası değil bence bu gerçek hayatta karşılaştığımız bir şey

    YanıtlaSil
  36. Bazı okullarda böyle oluyor kuzenin 2. sınıfa geçti ve okulunun ismi lise diye geçiyor mantık hatası sende var

    YanıtlaSil
  37. ben zaten bu hatayı ilk bölümde görmüştüm :)))

    YanıtlaSil
  38. Ama benım bıldıgım özel okullarda ilköğretım ortaokul ve lise aynı ad altında aynı okulda olabılıyor mesela benım oturduğum sehırde final okulları örnek olabılır okul çook buyuk we aynı zamanda anasınıfı ilköğretım ortaokul anadolu ve fen lşisesı aynı okulda :))

    YanıtlaSil
  39. Ama benım bıldıgım özel okullarda ilköğretım ortaokul ve lise aynı ad altında aynı okulda olabılıyor mesela benım oturduğum sehırde final okulları örnek olabılır okul çook buyuk we aynı zamanda anasınıfı ilköğretım ortaokul anadolu ve fen lşisesı aynı okulda :))

    YanıtlaSil
  40. Benim de dikkatimi plakalar cekti neden plaka 90 Türkiye değil mi bura .d ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, benim de dikkatimi çekti, araştırdım ve çoğu yorumlarda hayal ürünü olduğu söyleniyor.

      Sil
  41. Benin de dikkatimi plakalar çekti Türkyede 81'e kadar var. 90 yok.

    YanıtlaSil
  42. Hataları arayacağınıza diziyi izleyin.Hata mı arıyosunuz dizi mi izliyosunuz belli değil.

    YanıtlaSil
  43. hayır bizim okulda öyle lise ortaokul ve ilköğretim

    YanıtlaSil
  44. iyide benim kuzeniminde okulu böle giriş kapısında ilköğretim var okulu iki bölüme ayırıyolar biri lise diğeri ilk ve orta okul bilmeden yargılamayın bu tür okullar var iyi araştırın

    YanıtlaSil
  45. ben lisedeyim bizim okulda anasınıfından lise sona kadar var ve tabelalar farklı yerde vs. olabilir okulun tek tek bütün çıkışlarını göstercek değiller yazdığın tamamen mantıksız

    YanıtlaSil
  46. ya bi kere özel okul ne biliyim bel ki arka tarfta lise var dır olamaz mı?

    YanıtlaSil
  47. YA GIDIN ISINIZE BUNA MI KAFA TAKTINIZ MESELA BENIM OKULUMDA LISELILERLE ILK OKUL OGRENCILERI BI BINADAS OKUYO NOLMUS YANIIIIIIIIIIIIIII:D

    YanıtlaSil
  48. salak sen hiçmi görmedin okulda 2 tane blok var ortaöğretim ve lise tabelalarda ayrı yanlış olan onlar değil sensin koçum tartışmasız ;)

    YanıtlaSil
  49. seni seviyorum tilki çokk sana aşığım beni de aylin gibi sevebilecek misin? lütfen şimdi beni 2. manita yap aylinden ayrılıyon zaten şimdi

    YanıtlaSil
  50. yha çok mu akıllısınız türkiyede lise ve ilk okulu birleşik olan o kadar çok okul varki araştırsan birsürü bulursun örnk yahya kemal Beyatlı lısesi

    YanıtlaSil
  51. Şöyle açıklamak istiyorum, eski okulumdan örnek vereyim. Okulun genel adı "Bilimkent". İki ayrı bina var okulda, birinde "Özel Bilimkent İlköğretim Okulu" yazıyor. Diğer binada iki ayrı tabela vardı: "Özel Bilimkent Anadolu Lisesi" ve "Özel Bilimkent Fen Lisesi". Hepsi aynı bahçe içinde. Özel okullarda 1. sınıftan 12. sınıfa kadar var zaten. Ve farkındaysanız dizide lise bahçesiyle ilkokul bahçesi aynı değil.

    Neyse ya öyle işte. Anlayacağınız çok normal bir şey bu. İlluminati konusuna gelirsek, dizi zaten toptan felç vaziyette. Buna biraz örnek vermek istiyorum. Öncelikle yukarılarda bir yerlerde birisi dizinin girişinde gösterilen üçgenlerden falan bahsetmişti. Ah keşke sadece onlar olsa. Bir ara anne rolündeki Sevgi arşiv odasında bir klasör arıyordu. Klasörün adı "KZ-666"ydı. Düşünün artık, apaçık belli. Dizide Aylin ve Zeynep'in odasının duvarları kelebeklerle kaplı zaten, o apayrı bir şey. Ve Fox'un tanıtım filmini izleyenleriniz vardır herhalde, orada da bu dizinin kısmı ayna ve spot lambalarıyla süslüydü falan filan... Daha bir sürü şey var..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa evet hic boyle dusunmemistim cok haklisin

      Sil
    2. Yalniz illuminatiyle ilgili dediklerini anlamadim

      Sil
  52. Tabelayi fark etmemistim ama liseyle ilkokul bi arada mi olur sacmalik diye icimden gecirmistim simdi tatmin oldum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onceki yorumlae oku anlarsin cnm

      Sil
  53. özel okulların çoğunun hem ilkokulu hem ortaokulu hem de lisesi var aslında farklı bloklar olsa ilköğretim ayrı lise ayrı kafa karıştırmaz ama hepsinin aynı binadan çıkması çok saçma

    YanıtlaSil
  54. Ya off salak salak konusmayin be hxhdnndjdjdhh. Dag basiymis ilkokul yokmus orda.koymus ilkokul yokmus orda tatil koyu hshxhxhd okul iki blog halinde degil komik misiniz bilmeden yorum yapmayinsaniza tamamen dizi hatasi ndnjdjdjd salaklar hdhxhdjd slm okul arkadasinlar slm

    YanıtlaSil
  55. bence çok saçma sen diziyi hatalarını görüp kötülemek için izliyorsun ahmak gayet güzel bir dizi rekorlar kırdı ama sen ne anlarsın
    BANA KATILANLAR

    YanıtlaSil
  56. bence çok saçma konuşuyorsun çok güzel bir dizi sen yanlış düşünüyorsun

    YanıtlaSil
  57. özel okul çünkü ne diyon sen ya çok güzel bi dizi hemde..

    YanıtlaSil
  58. Özel okul dio adı üstünde ilkokul olur orrtaokul lise yatılı hepsi olur yani

    YanıtlaSil
  59. YAA ABİCİM okulun adıyla oyuna düşdüklerini anlıyorlar aranızda 1 akllı yokmu?

    YanıtlaSil
  60. Ya tamam, ilk başta benimde dikkkatimi çekmişti. Ama biraz mantıklı düşünün. Böyle okullar var ben çok gördüm. Lise ve İlkokullar aynı bahçede olabiliyo. Sanki diziyi kötülemeye çalışıyosunuz. Ben severekte izliyorum hiç bi kusur yok.

    YanıtlaSil
  61. şevval kanar ben bu filimi çok seviyorum

    YanıtlaSil
  62. sana bir sır vereceğimi düşündükçe ağlıyorum bide o şarkısı varya

    YanıtlaSil
  63. Ben de özel okulda okuyorum bizim okulumuzdada hem lise hem ilkokul hemde ortaokulu var bi bok bilmeden böyle saçma şeyler paylaşma admin.

    YanıtlaSil
  64. Ya benim gittiğim okulun tabelasında ....... lisesi yazıyor ama ortaokul da var cok kafam karıştı

    YanıtlaSil
  65. Hiç önemli değil aşırı derecede sbsv bağımlısıyım süperrrr bi dizi ama bitti ve ben depresyona girdim keşke bitmeseydi yaş..

    YanıtlaSil
  66. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  67. Orası özel okul olduğu için üniversite okuyanlar haricinde her sınıf okuyabilir özel okulların tabelalarında ise en küçük sınıf hangisi ise o yazılır bu özel okulun da ilkokul ortaokul ve lisesi varmış oyüzdrn ilkokul yazmışlar bu durumda bir mantık hatası yoktur benim gittiğim özel okulda da ortaokul yazıyor ama lise de var

    YanıtlaSil
  68. Evet 2020 tam 7 yıl önceye gidiyoruz arkadaşım mantıklı sen ol diziyi demek takip etmiyorsun aynı okul değil farklı binalar

    YanıtlaSil

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.