background img

The New Stuff

Ünlülerin Benzerlikleri

Nurgül Yeşilçay - Valeria Golino

Ünlülerle ilgili araştırma yaparken karşıma çıkan bir sitede Türk ünlüler ile yabancı ünlülerin birbirlerine olan benzerlikleri dikkatimi çekti. Görmeyenleriniz varsa, sizler de görün diye ben de resimleri sizlerle paylaşacağım. Ciddi derecede benzerlikleri olan bu ünlüler bakalım kimlermiş: 

1- Sanem Çelik - Giovanna Mezzogiorno    


2- Kıvanç Kasabalı - Rob Love  


3- Pelin Karahan - Katie Holmes 


4- Vatan Şaşmaz - Richard Gere 


5- Arda Kural - Leonardo Di Caprio


6- Emre Aydın - Mateja Kezman


7- Demet Evgar - Melinda Clarke 


8- Hüseyin Avni Danyal - Robert De Niro


9- Hakan Aysev - Luciano Pavarotti


10- Meral Kaplan - Cameron Diaz


11- Fahriye Evcen - Monica Belluci 


12- Halit Ergenç - Nicholas Cage


13- Tülin Şahin - Cindy Crawford



14- Ferhat Göçer - Jean Dujardin


15- Deniz Seki - Geena Davis


16- Emina Türkcan Sandal - Penelope Cruz 


17- Levent Üzümcü - Vince Vaughn

 

6 yorum: Leave Your Comments

  1. Deniz Seki Geena Davis ne alaka? hic anlamadım cok sacma!

    YanıtlaSil
  2. vayy beee iyi gözlem :-)

    YanıtlaSil
  3. hiçbirisi BANA benzeyememiş...
    http://cezbetkadinlari.com

    YanıtlaSil
  4. Özge Kaya Yağmur Tanrısevsin benzerliğini de eklemelisiniz iddia kaybettim aynı kişi olduklarını düşünerek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ısrarla aynı kişi olduğunu iddia ettim konuşmaları bile benziyor

      Sil

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.