background img

The New Stuff

One Direction - Best Song Ever


Bir erkek olarak, Directioner olmasam da One Direction'ı fazlasıyla sever, şarkılarını bolca dinlerim. Bir çok şarkısı favorim olmakla birlikte, bu favoriler arasına yeni video klibini çekmiş oldukları şarkıları ''Best Song Ever'' da eklendi.


Şarkı için pek fazla bir şey söyleme ihtiyacı duymuyorum aslında. Hoşuma gitti ve çok beğendim. Herhangi negatif bir yorumum olmayacak. Tekrar tekrar dinleyebileceğim güzel bir şarkı.

Klibe gelecek olursak, şarkıdan daha çok sevdim. Fazlasıyla komik bir video klip olmuş. Aslında şimdiye kadar çekmiş oldukları her klip, oldukça eğlenceli ve komik oluyor. Bir nevi de bu yüzden seviyorum One Direction'ı.


Best Song Ever'ın klibinde, grup üyelerinin büyük bir evrim geçirmiş olduğunu görüyoruz. Louis ve Niall yaşlanmış olmakla birlikte Harry şapşal bir tipleme ile karşımızda. Liam homoseksüel bir tipe bürünmüşken, Zayn da seksi bir asistanı canlandırmakta.


Harry'nin şapşal hallerine ve Zayn'in bayan versiyonuna kesinlikle bayıldım. Klibin en can alıcı noktaları da bu kısımlar bence. Zayn, ne kadar yakışıklı ve seksi bir erkekse, bayan haliyle de bir o kadar güzel ve seksi olmuş.


Yorumlarımdan yola çıkarak; klibe de şarkıya da tek kelimeyle bayıldığımı söyleyebilim. Hadi hep beraber #bestsongever tagiyle klibimizi paylaşalım ve izleyelim!


2 yorum: Leave Your Comments

  1. gerçekden süper olmuş ben directioner deilim ama harry styles a bayıldım bundan sonra takıp etmeyi düşünüyorum

    YanıtlaSil
  2. ebrar karadeniz 25 tebbuzbende çok seviyorum helezaynmali,bayılıyorum h.epinizi ayrietten seviyorum.ONEDİRECTİON

    YanıtlaSil

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.