background img

The New Stuff

Kıyamet Değil Biz Koptuk

Maya takvimine göre 21 Aralık 2012 tarihinde (dün) saat 13.11 itibariyle kıyametin kopacağı belirtildi. O anı hem korkarak hem de gülerek bekleyenler oldu. Bu kehanete inanların çoğu, Şirince'de kıyametin kopmayacağı gibi saçma bir inanışa da sahip olarak oraya akın ettiler. Yılbaşı gibi geri sayım olayı bile gerçekleşti. Gözlerim ayrık ayrık izledim, sonucunda da kocaman bir kahkaha patlattım tabii ki.

Kıyametin kopmasını bekleyen ünlülerimiz de kıyameti 'gülerek' bekleyenler arasındaydı. Twitter'da ünlülerin kıyamet ile ilgili attığı tweetlere baktım ettim. İşte o tweetler:

İbrahim Tatlıses: Şirince'ye gidenlere soruyorlar: ''Neden geldiniz?'' ''-Hiç, iş için gelmiştik.'' Yalan! Korkudan dese KARİZMA çizilecek yemezler EVLADIM.

İdo Tatlıses: 21 Aralık dediler, millet şaka gibi ''son 1 saat kıyamete'' yazıp duruyor ne ürünler var ya...

Helin Avşar: Şirince'de millet TV'ye çıkacağım diye donarak ölecek.

Ahmet Kural: 22 Aralık Cumartesi günü Şirince'den dönenler için ölü taklidi yapalım da bozulmasınlar. :) (Aralarından en çok gülmüş olduğum tweet ise bu oldu)

Nurgül Yeşilçay: Ee kopmuyor muyuz :) 21 Aralık?

Alper Kul: 21 Aralık için ben de Şirinevler'de ev tuttum.

0 yorum:

Yorum Gönder

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.