background img

The New Stuff

Hande Yener Hasta Etti


Hande Yener, 6 Aralık'ta yeni albümü Kraliçe'nin çıkış parçası olan ''Hasta''yı, hepimizle paylaşmıştı. O gün, müziği dinleyen herkes sosyal medyada büyük bir yankı uyandırdı. #hastaeder hashtag'i ile Twitter'da paylaşılan bu şarkı, adı gibi gerçekten 'hasta' etkisi yarattı herkesin üzerinde. Kraliçe albümü, 12.12.12 tarihinde tüm müzikseverlerle buluştu.

Ben de şarkıyı henüz yeni dinledim ve taze taze düşüncelerimle sizlere yazıyorum. Hande Yener'in 'hasta'larındanım ben de. Türkiye sınırları içerisinde dinlemekten asla vazgeçmeyeceğim ve aşırı derecede sevdiğim tek kadın şarkıcı Hande, üzerine de tanımam.

Hasta şarkısının sözleri Sinan Akçıl'a, müziği ise Emrah Karaduman'a ait. Bu ikilinin ortaya çıkarmış olduğu eser de Hande Yener'in harika sesi ile herkesi etkilemeyi başardı.

İşte sizi hasta edecek o müzik:


0 yorum:

Yorum Gönder

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.