background img

The New Stuff

Windows 8 Reklamındaki Şarkı


Merhaba arkadaşlar. Hepimizin televizyonda izlemiş olduğu Windows 8 reklamında, Lenka'nın Everything At Once şarkısına da yer veriliyor. Ben reklamı izlediğim zaman dikkatimi çeken hemen şarkı oldu, hoşuma gitti çünkü. Araştırdım, buldum. Lenka'yı tanımaz bilmezdim. Bu şarkı çok hoşuma gitti ve bir çoğunuzun da bu şarkıyı aradığını varsayarak sizlerle paylaş gereği duydum. Umarım aramış da bulmuşsunuzdur.

Üstelik şarkının klibinde de illüminatiyi içerek semboller göze fazlasıyla çarpıyor. Klibin başlangıcında ve sonunda çıkan üçgen şekiller ve avuç içlerinde bulunan tek göz fazlasıyla dikkat çekiyor. Bunu da söylemeden edemedim.


0 yorum:

Yorum Gönder

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.