background img

The New Stuff

Happy New Year


Merhabalar yeni yıl böcüklerim. Bildiğimiz gibi bugün saat 00:00 itibariyle yeni yıla geçiş yapacağız. Saatler kaldı diyebilirim. Herkeste bir telaş bir kıyamet. Koşuşturmalar, bir şeyleri zamanında tamamlayamama korkusu falan filan. Gördüğünüz  gibi bloguma bile kar yağıyor. Ne kadar şirin oldu di mi? 

Ben ise yılbaşı bahanesiyle okulu ekip evde bu saate kadar uyumuşum, uyanınca da ayaklarımda patikciklerimle uzanmışım, almışım kucağıma laptopumu, bir elimde de çayım... Benden rahatı yok valla.

Yukarıda da bir tane noel babacık resmi koydum her şey tastamam oldu. Küçükken ben de noel babaya inanan, ondan hediye bekleyen zavallı minik çocuklardandım. Bu kadar sever, beklerdim fakat babam beni güldürmek, mutlu etmek amaçlı noel baba kılığına girdiğinde de o an benden kötüsü olmazdı. Saatlerce ağlardım korkudan. Evet, komik gerçekten.

Neyse canlarım, tam da bugün sizleri uzun uzun cak caklamalarımla sıkmak istemiyorum. Hepinizi çok çok seviyorum, sizler hayatımdaki en değerli insanlarsınız. Siz beni okumasanız naparım ben yahu.

Hepinize iyi seneler, bol bol para, bol bol aşk, huzur, mutluluk diliyorum. Kendime de bol okuyucu, bol takipçi. Aman ne bencil bir şeyim. Yerim sizi.

(Kapanışı da İngilizce yapayım bari havam olsun) Happy New Year!

0 yorum:

Yorum Gönder

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.