background img

The New Stuff

Okan Bayülgen'in Twitter Hesabı Hacklendi Mi?



Az önce Twitter'da denk geldiğim şey ile şaşkına döndüm ve bunu sizlerle de paylaşmak istedim.

Okan Bayülgen, Twitter hesabında: ''#letonyahayvanatbahçesindeyardımamuhtaçikidinozoryavrusunukurtarıyoruz destek için profil fotoğraflarınızı dinozor fotoğrafı yapın!'' şeklinde bir tweet yazıp ardından profil fotoğrafını Justin Bieber'in bir fotoğrafını yaptı.

Belieberlar buna çok şiddetli tepkiler göstermekte. Bir çok kişi de Okan Bayülgen'in Twitter hesabının hacklenmiş olduğunu düşünüyor. Ben de öyle düşünenlerdenim. Çünkü az önce sizlerle paylaşmış olduğum tweetten önce de Okan,  #okanisthebiggestbelieber'' hash tag'i ile birlikte 'on8' programının reklam videolarını yayınladı. Kendi reklamını Justin Bieber üzerinden, dalga geçerek yapacağını düşünmüyorum.

Eğer hesap hacklenmemişse, yapıyor olduğu şey çok aşağılıyıcı. Aynı zamanda faşistliğe karşı olan bir sanatçının, bu şekilde bir şey yapıyor olması çok ironik geliyor bana.

Hesabı hacklenmiş ya da hacklenmemiş, Okan Bayülgen'in Türk Belieberlardan özür dilemesi gerektiğini düşünüyorum.

Okan Bayülgen'in Twitter profili: twitter.com/okanbayulgen


4 yorum: Leave Your Comments

  1. Doğrusu bende kendisi yazdığını düşünmüyorum. özellikle reklamını yapması pek okan bayülgenin yapacağı bişey değil gibi gözüküyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, aynı düşüncedeyiz sanırım. Okan'ı sever ve takip ederim. O yüzden hem reklam açısından olsun hem de diğer açıdan böyle bir şey yapabileceğine ihtimal veremiyorum.

      Sil
  2. Bende takip ediyorum Okan'i. Dedim ne oluyor. Bende hacklendiginden süpheleniyorum. Bazi tweetlerine de Okan'dir bu yapar diyorum ama buna degil.

    YanıtlaSil

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.