background img

The New Stuff

Nilüfer'in 13 Düet'i & Genel Yorumum


Nilüfer, büyük ilgi gören düet albümünün ardından yapmış olduğu '13 Düet' albümüyle beni benden aldı.

Nilüfer, pek tarzıma uyan bir şarkıcı değildir. O yüzden pek de dinlememem şarkılarını. Ama arada bir duymaktan ezberlediğim veya hoşuma giden üç beş şarkısı mutlaka ki var.

Son çıkarmış olduğu 13 Düet albümüne bayıldım. Bir çok sevilen isimle düetleri yer alıyor bu albümde. Emre Aydın'dan Gripin'e, Vega'dan Pinhani'ye ve daha bir çok isim...

Emre Aydın'la olan düeti ''Son Perde'' isimli şarkı, bu albümde klibi çekilen ilk parça oldu. Bu şarkı sayesinde bütün şarkıları da dinleme şansım oldu.

Son Perde'yi çok beğendiğimi ''bu yazımda'' sizlerle paylaşmıştım.


Onun dışında Vega ile söylediği ''Ta Uzak Yollarda'' isimli parçası ise albümde en çok beğendiğim şarkı oldu. Vega'yı ''Serzenişte'' şarkısı ile tanımıştım ve şarkı uzun bir süre hem dilimden düşmedi hem de müzik çalarımda sürekli bir şekilde çaldı. Şimdi ise, günde belki elli kere arka arkaya dinlediğim tek şarkı; Nilüfer ile Vega'nın şarkısı.

İkinci olarak beni etkileyen şarkı ise Pinhani ile olan ''Dünya Dönüyor'' isimli parça. Pinhani de severek dinlediğim bir gruptur ve Kavak Yelleri dizisinde şarkılarının sürekli olarak çalmasıyla ün kazandı.

Geri kalan şarkılar çok hoşuma gitmedi doğrusu. Beğendiğim şarkılar da -Son Perde hariç- eski ve hepimizin bildiği şarkılar.

Ta Uzak Yollarda / Vega & Nilüfer 


Dünya Dönüyor / Pinhani & Nilüfer 


Son Perde / Emre Aydın & Nilüfer


2 yorum: Leave Your Comments

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.