background img

The New Stuff

Kitap Çekilişi

Bu aralar çekilişlerin ardı arkası kesilmiyor arkadaşlar. Bildiğiniz gibi ben de blogumda ilk çekilişimi yapıyorum ve hala sürmekte. Öncelikle ona katılmak isteyeniniz olursa buraya tıklamanız yeterli.

Onun dışında çok güzel bir kitap çekilişi ile karşılaştım ve hemen katılmak istedim. Sizler de isterseniz bazenoyleolur'dan kitapzen.com sponsorlığundaki kitap çekilişine katılabilirsiniz. Katılım için: buraya tıklamanız yeterli.

Kitapları ne olduğunu merak edenlere.

Erken Kaybedenler - Emrah Serbes
Ruhi Mücerret - Murat Menteş 
Bir Psikiyatristin Gizli Defteri - Gary Small 
Hasret - Canan Tan
Son Oyun - Ahmet Altan
Uçurtma Avcısı - Khaled Hosseini
Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler - Jan Philipp Sendker
Kürk Mantolu Madonna 70 Yaşında (Özel Baskı) - Sabahattin Ali
Sevgili John - Nicholas Sparks
Düğümlere Üfleyen Kadınlar - Ece Temelkuran

0 yorum:

Yorum Gönder

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.