background img

The New Stuff

Kitabımızın Kış Kokan Sayfalarını Çeviremedik


Her zaman olduğu gibi... İyi değilim. Havalar sıcak olmalıydı halbuki, güneş en tepede kasıp kavurmalıydı her yeri. Terlemeliydik deli gibi, zar zor nefes almalı, güçlükle adım atmalıydık. Bir damla suya muhtaç kalmalı, onun için savaş vermeliydik. Belki deniz kenarında kumsalda, belki havuz başında bir şezlongda uzanıyor, güneş gözlükleri gözümüzde, kalınca kitabımızın kış kokan sayfalarını çevirerek serinlemeliydik.

Fakat şu an yaz aylarında kışı yaşıyoruz. Pencereler, kapılar ardına kadar kapalı. Şimşek çakıyor, gök gürüldüyor ve birazdan yağmur başlar. Ben de yatağımda, battaniyenin altında bunları yazıyorum sana. Çünkü yine gözlerimin önündesin.
Anla işte.
Sana olan aşkımla ısınmaya çalışıyorum...

0 yorum:

Yorum Gönder

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.