background img

The New Stuff

Tumblr Günlüğü

Son zamanlarda Tumblr sallanmakta. Bilmeyeniniz varsa nedenini hemen söyleyeyim. Bizim o çok sevdiğimiz, bizden biri olarak ona taptığımız Deyvidciğimiz bizi sattı diyebiliriz. Yahoo CEO'su Marissa Mayer, Tumblr'ı satın aldı. Deyvid bugünlerde bizden bayağı bir laf yemekte zaten. E hak etti de yani!

Neyse ki biz Tumblr çocuğu olarak neşemizi kaybetmemekte de gayet istikrarlıyız. Yüzümüzü güldüren gifler, fotoğraflar akıp gitmekte. Sizlerle de paylaşmak istedim yine.


Başta duygusal duruyor ama ne yazık ki ablamız akbil derdinde. E tabii o da haklı. Sen kızı bırak git, yetmedi akbili de verme. Uyanık bebe seni.


Benim de başıma defalarca geldiğinden bu gifi görür görmez yere düştüm. Bayağı güldüğüm bir gif oldu. Eminim hepiniz evden çıktıktan beş dakika sonra aynı hızda koşarak eve gidip fişi çekmişsinizdir. 

Satışlara gelmemizden sonra Deyvidciğimize Keep Calm yapmayı da ihmal etmedik tabii. 

 Pink Freud'un, Sorun Bendeymiş kitabının ilk bölümünden bir kısım. Cevap harika!


Ablamızın hazin sonu.

Pizza servisçisi olan abiciğimiz o kadar aç olmalı ki servise götürdüğü yemeği asansörde açıp zeytinlerini, mısırlarını hızlıca mideye indiriyor. Olmaz abicim öyle bak şimdi senin yüzünden ben de tedirgin oldum. Artık gelen pizzaları önce iyice bir inceleyeceğim malzeme eksik mi diye. Ayıptır yani.

Tumblr'dan beni takip etmek isterseniz: allahimbensananaptim.tumblr.com

0 yorum:

Yorum Gönder

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.