background img

The New Stuff

Eskimeyen Şarkılar (3)


Geçtiğimiz Eylül ayında, Eskimeyen şarkılar adlı iki tane yazımı, şarkılarla beraberinde sizlerle paylaşmıştım. Oldukça beğeni toplayan ve okunan ve ilgi gören bir şey oldu. Ben de bunun üçüncüsünü, dördüncüsünü vesaire neden yapmayayım dedim. Bu şekilde hem siz okuyucularımla duygularımızı ortaya dökebiliyoruz, aynı zamanda varsa ortak noktalarımızı görebiliyoruz. Eskimeyen Şarkıların üçüncüsünde ise 5 yabancı 5 Türkçe şarkıyı sizlerle paylaşmak istedim. İlk 5 yabancı şarkı ile başlayalım.

1 - Leonard Cohen - Dance Me to the End Of Love 


2 - Lionel Richie - Hello 



3 - Dalida - Bang Bang


4 - Whitney Houston - I Have Nothing 


5 - Vanilla Ice - Ice Ice Baby 


İlk 5 Eskimeyen yabancı şarkılarımızın ardından, Eskimeyen Türkçe şarkılarımıza geçelim. 

6 - Sezen Aksu - Seni Kimler Aldı 


7 - Ajda Pekkan - Bambaşka Biri 


8 - Tarkan - Asla Vazgeçemem 


9 - Hande Yener - Acı Veriyor 


10 - Gökhan Özen - Sana Yine Muhtacım 




0 yorum:

Yorum Gönder

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.