background img

The New Stuff

Hande Yener - Dön Bana

Hande Yener, Türk pop bayan sanatçılar arasında en sevdiğim ve şarkılarını severek dinlediğim tek kişi diyebilirim. Her şarkısı gayet başarılı. Bir çok ünlü sanatçıyla da düetleri olan Hande Yener, tarzıyla da sık sık gündeme geliyor. Çoğu kişi, ilk zamanlardaki Hande Yener'in tarzı ve şarkılarının daha güzel olduğunu söylese de benim kendi görüşüm kesinlikle şimdi ki Hande Yener.

Geçtiğimiz yıllarda birden bire tarzını değişirip; electro pop şarkılarıyla, değişik saç renkleri ve stilleriyle hepimizi şaşkına çeviren Hande Yener, şimdi ki son zamanlarda ise daha çok slow ve aşk parçalara yer veriyor müzik hayatında. Ve bana kalırsa kesinlikle şimdi geldiği noktadan şaşmamalı ve tekrar tarz değiştirmemeli diye düşünüyorum.

Son zamanlarda adı Grup Seksendörtle düet yaptığı ''Rüya'' şarkısı ile de anılan Hande, şimdi de ''Dön Bana'' adlı çıkardığı son video kliple de zirvede. Hande Yener'in bu şarkısı, geçtiğimiz yıl çıkarmış olduğu ''Çöp'' şarkısından sonra kalbimde ilk sıraya yerleşti. Oldukça başarılı bir şarkı ve klibi de oldukça güzel. ''Dön Bana'' bu kış herkesin kalbini ısıtan bir şarkı olacak gibi.


Şarkı Sözü: Geceler zor, ışığım yok, yalanım yok.
Seni özledim, heceler çok, tek bir cümlem yok.
Yattığım yerde
seni düşledim.


Şimdi şehri gezme vakti
Yalnız başıma (x2)

Ne olur sanki aynı yerde
Çıksan karşıma (x2)
 

Dön bana, aşkta dur bana
Giderek daha da dağılır kalbim her yana.
Dön bana, yapma zorlama 

Birini yeniden tanıyıp boşuna alışıp, sevmeye değmez.

''Dilerseniz bloguma, sayfanın üst köşesinde bulunan Bumerang Ödülleri Adayı şablonundan oy verebilir ve bana destek olabilirsiniz. Oylarınız tamamen ücretsizdir. Teşekkürler.''

0 yorum:

Yorum Gönder

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.