background img

The New Stuff

Karadayı


Dün akşam saatlerin Atv'de denk geldim Karadayı'ya. Başlamadan önceki tanıtımlarını vs. görmüşlüğüm var ve baş rolleri Bergüzar Korel ile Kenan İmirzalıoğlu'nun paylaştığını biliyorum.

Dün 3. bölümü ile Karadayı ekranlardaydı. Geçtiğimiz haftalar evdekilerin izlediğini biliyordum ve bu hafta hazır denk gelmişken ben de bir bakayım nasıl bir diziymiş diye oturdum ve çok az izleme şansım oldu.

Kenan İmirzalıoğlu'na bu rolü de bir tabirle ''cuk'' oturmuş diyebilirim. Kenan'ı bildiğimiz, tanıdığımız yoldan çıkarmamışlar; aynı tarz aynı görünüm ile çıkarmışlar yine karşımıza, ki bu rahatsız olmadığımız aksine en beğendiğimiz taraftır diye düşünüyorum. Şahsen ben Kenan İmirzalıoğlu'nu şu anki çizgisi, rolleri dışındaki daha hafif rollerde hayal edemiyorum ve yakıştıramıyorum da.

Bergüzar Korel ise Binbir Gece dizisi ile tahtını sağlamlaştırdı diye düşünüyorum. Kendisine yakışan ve rolünün hakkını fazlasıyla verdiği bir diziydi. Kenan ile karşı karşıya gelmeleri çok güzel düşülmüş ve ikisi de diziye yakışan iki karakter olmuş.

Diziye gelecek olursak, oyunculara karşı övgülerime karşı bir şey söyleyemeyeceğim. Çok hoşuma gittiği söylenemez. Dizinin sahneleri, sanki özet bölümü yayınlanıyormuş gibi çok hızlı bir akış içerisinde geçiyor ve kesik kesik gösteriliyor. Aynı zamanda 1980li yıllar yaşanıyor yine. Muhteşem Yüzyıl ve Öyle Bir Geçer Zaman Ki dizilerinden sonra tarihi diziler artık can sıkmaya ve günden güne daha da çoğalmaya başladı.

Yine şahsi bir fikrimi dile getiriyorum. Türk Televizyonları'nda artık gittikçe benzer diziler yapılacağına, günümüz dizileri yapılsa, çeşitli sosyal mesajlar verebilecek diziler çekilse daha yararlı olabileceğini düşünüyorum.

''Dilerseniz bloguma, sayfanın üst köşesinde bulunan Bumerang Ödülleri Adayı şablonundan oy verebilir ve bana destek olabilirsiniz. Oylarınız tamamen ücretsizdir. Teşekkürler.''

0 yorum:

Yorum Gönder

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.