background img

The New Stuff

Havada ''Yavrum'' Diyaloğu Güldürdü



Atatürk Havalimanı'nda hava trafik kontrolörü görevi yapan bir bayan ile pilot arasında geçen diyalog herkesi güldürdü.

Pilot'un ''Sağ ol yavrum'' demesinin ardından bayan kontrolör, ''Bana yavrum mu dediniz?'' sözleriyle karşılık verdi. Bu sorunun üzerine lafını hemen değiştiren pilotun cevabı ise şöyle oldu: ''Hayır efendim, yanımdaki arkadaş ''İyi uçuşlar'' dedi ben de kendisine söyledim'' dedi.

Kontrolör ile pilot arasında geçen diyalogun tamamı ise şöyle:

Kontrolör: Mütabıkız efendim. Mümkün olursa vereceğim, önümüzden gidin şimdi.
Pilot: Sağ olun teşekkür ederiz.
Kontrolör: Rica ederim.
Pilot: Sağ ol yavrum.
Kontrolör: Pardon, bana yavrum mu dediniz?
Pilot: Hayır efendim, yanımdaki arkadaş ''İyi uçuşlar'' dedi ben de kendisine söyledim.
Kontrolör: Anlaşıldı.

''Dilerseniz bloguma, sayfanın üst köşesinde bulunan Bumerang Ödülleri Adayı şablonundan oy verebilir ve bana destek olabilirsiniz. Oylarınız tamamen ücretsizdir. Teşekkürler.''

0 yorum:

Yorum Gönder

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.