background img

The New Stuff

Benzemez Kimse Sana (Final)


Benzemez Kimse Sana programı için bir yazı daha yazmıştım, Kendi'nin ilk birinciliğinin sonucunda. Şimdi ise Benzemez Kimse Sana'nın final bölümüyle ilgili yorumlarımı sizlerle paylaşacağım. Öncelikle performansları, daha sonra kimleri son bölümde daha başarılı bulduğumu ve genel olarak final yorumlarımı yapacağım.

Benzemez Kimse Sana, tam olarak 13 hafta sürdü ve 13. bölümüyle final yapıldı. 8 ünlü, 13 hafta boyunca birbirinden uzak, tamamen alakasız ünlülere benzediler ve performanslarını her şekilde biz izleyicilere ve jürilere sundular. Çok başarılı olanlar, başarısız olanlar ve başarıları bir türlü görünmeyen yarışmacılar oldu tabii ki. Özellikle de kızlara pek bir düşük puanlar verildi her zaman. Başta Kendi olmak üzere, Pelin Öztekin ve Ömür Gedik düşük puanlar aldılar hep. Asena az çok puan alabiliyordu.

Final Bölümünde:

Asena - Whitney Houston'ı
Bay J - Alpay'ı
Cem Kılıç - Yılmaz Morgül'ü
Kendi - Sertap Erener'i
Ümit Erdim - Bülent Ersoy'u
Pelin Öztekin - Özlem Tekin'i
Ömür Gedik - Ajda Pekkan'ı
Uğur Arslan - Tarkan'ı canlandırdı. Benim en beğendiğim canlandırma son haftada kesinlikle Ümit Erdim'in, Bülent Ersoy canlandırması oldu. Zaten tüm haftalar toplamı da dahil birinciliği ve 100.000 TL'lik ödülü de alan Ümit Erdim oldu. İşte Ümit Erdim'in Bülent Ersoy canlandırması:


Ömür Gedik, şimdiye kadar tipleme olarak çok az da olsa benzediği ünlüler oldu fakat ses konusunda asla kimseyi benzetemedi. Her şarkıda, hiç gayret göstermeden sadece kendi sesiyle söyledi. Fakat bu son bölümde Ajda Pekkan canlandırmasında sesini az çok çıkardı gibi geldi bana. Aynı zamanda hareketlerde azıcık da olsa abartı da olsa benzetebildiği yerler oldu. Bu yüzden Ömür Gedik'in Ajda Pekkan canlandırması hoşuma gitti. İşte o performans:


13 hafta boyunca, kilosuna rağmen çok güzel performanslar sergileyen Pelin Öztekin'i, Özlem Tekin canlandırmasıyla da beğendim. Gerçekten kilosu ve, görünüşüne rağmen oldukça hareketli, fazlasıyla çabalayan bir ünlümüzdü. Fakat başarısı bir türlü görülmeyenler arasında hep kaldı Pelin. Sezen Aksu performansıyla da beni fazlasıyla kendine çekmiş ve etkilemişti. Özlem Tekin performansı da gayet başarılıydı ve hoşuma da gitti doğrusu. Daha önceki bölümler de rock şarkıcısı olarak Şebnem Ferah'ı canlandırmıştı. O da bayağı başarılı bir performansıydı Pelin'in. İşte Özlem Tekin'le Pelin Öztekin:


Kendi ise son hafta karşımıza Sertap Erener performansı ile çıktı karşımıza. Tamamen benzemeyen tek tipleme bu oldu Kendi de. Ses olsun, görünüş olsun hiç benzememişti. Ses asla benzetilemez zaten fakat Kendi'ye makyaj kısmında pek üzerine düşüldüğünü düşünmüyorum. Çünkü çoğu makyajında çok zayıf kalıyor, arka planda kalıyor fakat diğer ünlülerde gayet başarılı makyaj çalışmaları çok oldu. Ben Kendi'nin benzemese de performansını çok beğendim. En azından çok fazla hareketi olmamasına rağmen Rengarenk şarkısının klibindeki hareketler, mimiklerini benzetmek için çabaladı.


8 ünlümüz de, 13 hafta boyunca her canlandırmasıyla mutlaka yüzümüzü güldürdüler. Çok güzel ve yararlı bir program oldu Benzemez Kimse Sana. Her ünlünün derneğine yardımlar gitti. Seyfi Dursunoğlu  programın yeni sezonlarının olacağını söylemişti fakat programın resmi sitesi olan www.benzemezkimsesana.com 'da Endemol ekibin, henüz kesin bir şeyin olmadığı yorumları var. Umarım olur diyorum ben de. Bekleyip göreceğiz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.