background img

The New Stuff

Eskimeyen Şarkılar


Herkesin çok sevdiği şarkıcılar vardır, çok içten bir şekilde fanı olan, sürekli onu takipte kalan vs. Benim öyle  fanı olduğum bir grup, şarkıcı falan yok ama sık sık dinlediğim şarkıcılar mutlaka var. Fan olmasak bile herhangi bir şarkıcının, öyle şarkıları vardır ki bizim için asla eskimez. Ben de benim için hiç eskimeyen ve dinlemeyi hala sevdiğim, dinlerken keyif aldığım şarkıları sizlerle paylaşmak istedim.

1 - Lady Gaga - Bad Romance 


Benim için hiç eskimeyen şarkılar arasında birinci sırada Lady Gaga'nın Bad Romance şarkısı yer alıyor. Gaga'nın sıkı bir takipçisi veya fanı değilim fakat kendisini ve şarkılarını severim. Bu aralar daha çok sevdiğim parçaları olsa da Bad Romance'ın yeri hep bir başka olacak benim için. 

2 - Rihanna - Unfaithful


Rihanna'nında severek dinlediğim şarkıları vardır. Where Have You Been olsun, Umbrella olsun ama Unfaithful sanki dinlerken müziği insana huzur veriyor. Bu şarkı da benim için asla eskimeyecek ve unutmayacağım şarkılardan. 

3 - Francis Cabrel - Je t'aimais, je t'aime, et je t'aimarai


Fransızlara ve dillerine karşı ayrı bir zaafım vardır. Şarkıları da benim fazlasıyla hoşuma gidiyor. Francis Cabrel başta olmak üzere Calogero'nun şarkılarını fazlasıyla severim. Francis Cabrel'in bu aşk şarkısı beni kendimden tamamen alıp götürüyor. Bir çok kez beni ağlatan bir şarkı ve beni ağlatan nadir şarkıların başında geliyor. 

4 - Calogero - Dancer Encore 


Beni ağlatan ve benim için asla ve asla eskimeyecek olan bir şarkı da Dancer Encore. Hepinizin bildiği bir şarkı aslında. Teoman'ın Çoban Yıldızı şarkısının müziği bu şarkıya aittir. Sözleri tamamen farklıdır. Benim için her zaman orjinal olan şarkı daha bir hoş geliyor. Bu şarkı da beni böyle etkiledi. Ben büyüdükçe benimle büyüyecek ve nereye gitsem yanımda olacak bir şarkı. 

5 -  Christina Aguilera - Hurt


Christina Aguilera, sesiyle beni etkileyen bir şarkıcı. Gerçekten müthiş bir sesi ve her şarkıda müthiş bir yorumu var. Hurt şarkısı ilk dinlediğim andan beri bayılarak dinlediğim bir şarkı. Diğer şarkıların da olduğu gibi dinlemekten vazgeçmeyeceğim şarkılardan biri de Hurt. 

Eskimeyen şarkılarımı zaman zaman sizlerle paylaşmaya devam edeceğim. İyi dinlemeler. 

0 yorum:

Yorum Gönder

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.