background img

The New Stuff

Ve Okul Başladı

Bugün ben de bir çok yaşıtım gibi eğitimime kaldığı yerden devam ediyorum. Çok uzun gelen bu sıkıcı yaz tatilinden sonra okulun açılmasını bir hevesle bekledim açıkçası. Açılması bence çok iyi oldu. Yaz tatillerinden fazlasıyla sıkılmaya başladığım için okula gitmeyi daha çok istiyorum.

İlk gün, her zamanki gibi fazlasıyla eğlenceliydi. Tatil boyunca görmediğim arkadaşlarımı çok özlemişim. Tek moralimi bozan şey, sınıflarımızın tekrar dağılıp, değiştirilmesi oldu. Eğitimi iyice çocuk oyuncağını çevirdiler sağ olsunlar. Tam yeni bir ortama, sınıfa alışıyoruz tekrar bir değişiklik yapıyorlar. Artık tek bir sınıf yapın da bozmayın arkadaş biz de neye uğradığımızı şaşırıyoruz.

Okulların açılmasına bir kaç gün kala ders kitapları için Atatürk'ün resmini kaldırdıkları söylentileri çıkmıştı. Kitapları alır almaz ilk baktığım şey o oldu. Her şey yerli yerinde, saçma ve gereksiz bir söylenti olmuş. Sadece kitaplar dağıtılırken Erdoğan'ın resmi ve Milli Eğitim Bakanının resmi falan vardı.

Benim gibi okula kaldığı yerden devam eden kardeşlerime, arkadaşlarıma sene içinde başarılar dilerim.

0 yorum:

Yorum Gönder

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.