background img

The New Stuff

Rüyalarım da Saçmalamaya Başladı Artık!


Çok sık rüya gören ve gördüğüm rüyayı da unutmayan birisiyimdir. Taa küçüklüğümde ben böyle mutfaktan çıkarken, tam ışığı kapatacakken çamaşır odasından fırlayan elinde bıçak olan kel adamı hatırlıyorum hala mesela. Bir de ben yıkandıktan sonra ne alakaysa salona giyinmeye gittiğimde odamda saklanan o siyahlar giyinmiş uzun boylu amcayı da hatırlıyorum. Bak korktum yine gördün mü?

Her neyse işte. Böyle böyle hatırlıyorum falan ama bu rüyalarım son iki gündür acayip bozdu abicim var ya uyandığımda gülmekten kalkıp kahvaltı bile edemiyorum o derece. Ben de yeter artık dedim kimseye de anlatmadım, anlatırsam düzelir diye buraya yazmaya karar verdim. Dün gece rüyamda ne gördüğümle başlayabilirim mesela.

Şimdi bizim çarşıda bir tane simit sarayı var çok da güzel şeyler yapıyorlar abiciklerim. Her neyse bizim bu simit sarayına Taylor Swift geliyormuş. Bak yazarken bile kahkaha atıyorum. Be Taylor, be canım benim İskenderun'a geldiğin yetmiyor bir de simit sarayında konsere mi çıkıyorsun. Bu böyle şarkı söylüyor ben de oradan bağırıyorum ''Açılıııın ben blog yazarıyım fotoğrafını çekmeliyim, yazmalıyım hava atıcam eheheh açılııın!'' diye bağırıyorum. Lan biri de çıkıp demiyor koyarım havana da bloguna da önce ben geldim diye. Sonra bu Taylor beni içeri alıyormuş fotoğraf çekiyorum ben de bir havalar bir havalar sanki günde 80 kere Rihanna'yı çekiyormuşum gibi. Sonra ben bu Taylor'a İskenderun'u gezdiriyorum, İngilizcem de çok olmadığından diyorum ki ''I don't speak English canım yaaa neyse feyste yazışırken tıransleyt kullanırım kıh kıh kıh.'' o da ''ahahah tıransleyt yeeeaahh'' diyor. Allah'ım ne sinir karı ya dayanamayacağım en iyisi uyanayım ben dedim ve uyandım. Kalbim dayanmayacaktı çakacaktım iki tane! Tamam sakinim.

Bugün de çok trajikomik bir rüya gördüm. Tabii bana göre trajikomik. Ben böyle salonda oturuyorum yine tv falan izliyorum her şey çok güzel oh beybi derken kafamı bir çeviriyorum, ana! O ne lan öyle Ipad var koltukta. Biri bırakmış üzerine de ''doğum günün kutlu olsun canım bu doğum günü hediyen'' yazıyor. Aha dedim valla benim. Lan diyorum hangi mal bana Casper Ipad alır doğum günümde falan. Sonra böyle alıyorum sanki o Ipadle dünyayı yönetebilecekmişim gibi seviniyorum zıp zıp zıplıyorum yerimde.

Uyandığımda tabii ki çok sinirlendim, gittim hemen anneme babama ''doğum günümde bana Ipad almadınız rüyamda mı alıyorsunuz o notu kim koydu oraya kim yazdı canım yazmış bir de ya utanmadan!'' diye carladım carladım geçtim yatağıma. Bakın arkadaşlarım, canlarım. Doğum günümde değil de rüyamda bana Ipad alan kimse çıksın benim ben aldım desin valla kızmayacağım rüyamda aldı diye. Seveceğim sadece böyle, bağrıma basacağım. Hadi bekliyorum, öpüldünüz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Turkey
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.