background img

The New Stuff

Ne Dinliyorum? (2)



















Merhaba,

Her ne olursa olsun beni okumaya ve takip etmeye devam eden, yazdıklarımı her daim okuyan değerli mi değerli takipçilerim.

Bu sıralar yeni takipçiler ile blogum daha da değerli bir kıvama geldi benim için. Beni takip eden sayısı arttıkça, daha güzel şeyler paylaşmayı ve sizlere bunları sunmayı gönülden istiyorum gerçekten.

Öncelerden beri beni takip edenler bilir; sık sık beğendiğim ve sürekli bir şekilde o dönem içerisinde dinlediğim şarkılarımı burada, sizlerle paylaşırım.

Bu yazım da, bu sıralar dinlediğim şarkıları sizlerle paylaşma amaçlı yazılıyor şu an.

Hemen bakalım, neler dinliyormuşum?


Geçtiğimiz Sevgililer Günü'nde, sevgilisine biraz farklı, biraz duygusal bir şeyler sunmak isteyen Demet Evgar'ın seslendirmiş olduğu ''Farketmeden'' isimli şarkı kesinlikle bu sıralar favorim. 

Demet Evgar'ın oyunculuğunu da çok beğeniyorum. Kendisinin şarkıcı veya oyuncu değil de, tam anlamıyla bir sanatçı olduğunu düşünüyorum. Ne ararsanız var ve elini neye atsa başarıyla altından kalkıyor. 


Bundan bir önceki yazımda da Beyonce'un Billboard Ödülleri'nde gerçekleştirdiği performansı ile  Run The World şarkısını paylaşmıştım. Sahne gösterileri kesinlikle başarılı. Sesine söylenebilecek hiçbir şey yok, tek kelimeyle kusursuz. Şarkı da aynı şekilde kusursuz geliyor bana ve severek de dinliyorum bu sıralar. 


Sezen Aksu'nun oğlu olan Mithatcan'ın solisti olduğu Piston adlı grubun albümünü, henüz tazeyken dinleme fırsatım olmuştu. Şarkılar arasından en çok hoşuma giden ''Bu Yüzden'' isimli parça oldu. Şarkının sözleri de Sezen Aksu'ya ait. 


Sevdiğim iki şarkının karışımını gördüğümde bir heyecanla açtım ve dinledim. Ortaya harika bir iş çıkarmış bunu düşünüp, faaliyete geçiren arkadaş. Bize de zevkle dinlemek düşüyor sadece. 

Bir önceki ''Ne Dinliyorum?'' başlıklı postum için tık tık!

0 yorum:

Yorum Gönder

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.