background img

The New Stuff

Ahududu Tadında Cümleler'den İlk Çekiliş


Her zaman demişimdir çok şanssız birisiyimdir diye. Yine aynı şeyle karşınızdayım aşklarım. Ahududu Tadında Cümleler isimli blog ile yeni tanışmış olduğumdan çekiliş yapıldığından da geç haberim oldu. Yine şansımı denemek istedim, zararı yoktur. Sevgililer gününde sonlanacak çekilişe sizler de katılmak ve hediyelerin ne olduğunu görmek için buraya tıklayabilirsiniz. 

Ayrıca blogda çok güzel paylaşımların olduğunu da belirtmek isterim, mutlaka takibe alın. 

Sevgiler...

2 yorum: Leave Your Comments

  1. Güzel yorumların için teşekkür ederim canım :)
    inşallah senin gibi, benim gibi şanssız birine çıkar hediyeler de amacıma ulaşmış olurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de teşekkür ederim :) Umuyorum ki güzel bir sonuç gelir.

      Sil

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.