background img

The New Stuff

Ve Geri Kalan Her Şey

Allah Beni Böyle Yaratmış, Küçük Aptalın Büyük Dünyası ve Ve Geri Kalan Her Şey... Yazdığım sıraya göre okuduğum PuCCa Günlük kitaplarının sonuna geldim.

Ve Geri Kalan Her Şey, diğer iki kitap gibi nereye gidersem gideyim çantamın içinde oldu. Kitap okumaya ayırdığım süreçler dışında bile elimde oldu ve boş anımda pat diye açıp okuyordum. Misal verecek olursak; kendime kahve yaparken suyun kaynamasını beklerken açıp okuyordum.

Bu kitapta PuCCa bizlere Ceri ile olan ilişkisini anlatmış çoğunlukta. Diğer bölümler, bir PuCCa klasiği ile geçmişten ve komik anlarından ibaret. Ceri ile olan ilişkileri de PuCCa'nın aşk klasikleri gibi imkansızlıkla başlıyor, başladığı gibi imkansızlıkla giderken kitap mutlu son ile bitiyor çok şükür.

Ve Geri Kalan Her Şey, komik olduğu kadar duygusal da. Ne tuhaftır ki PuCCa sizi kahkahaya boğmayı başarabildiği kadar anında gözlerinizi yaşla doldurabiliyor. Allah Beni Böyle Yaratmış kitabı içinde aynı şeyi söylemiştim.

Kitabın sonu ise çok harika olmuş. Gecenin ikisinde kahkaha attım resmen, kardeşim ve abim uyanıcak diye tırstığımdan da hemen battaniye altına saklandım.

Hala PuCCa'dan habersiz, ya da haberi olup da okumayan herkese tavsiyem, en yakın kitapçıya şimdi koşarak gidip alın. Gerçekten pişman olmayacaksınız.

  • Küçük Aptalın Büyük Dünyası için tık tık
  • Allah Beni Böyle Yaratmış için tık tık

0 yorum:

Yorum Gönder

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.