background img

The New Stuff

Ölümsüz Aşk - Stefanie Zweig

Geçtiğimiz haftalarda çıkmış olduğum Antakya gezisi sırasında, kapalı çarşıyı gezerken bir kitapçının önünde durdum ve kitapları incelemeye başladım. Gördüğünüz gibi 'Ölümsüz Aşk' kitabını elime aldım ve arka kapağını falan okudum. Özellikle 'gerçek bir yaşam öyküsüdür' cümlesi ile ilgimi çekti ve hemen satın aldım, bir hevesle. Keşke aldığım hevese değseydi...

Kitap sanki biraz şaşırtmalı gibi. 50, 60, 70 derken zorla, canla başla 100'üncü sayfaya kadar okudum. Bu kadar sıkıcı, karmaşık bir anlatıma sahip, kitap adından tamamiyle alakasız bir kitap şimdiye kadar okumadım doğrusu. Hani belki ilerleyen sayfalarda bir yerlerde ölümsüz bir aşk çıkabilir ama dayanamadım gerçekten. Konu ve olay anlatımları çok sıkıcı.

Zaten çok fazla bilinen bir kitap değil sanırsam. Basıldığı zamandan beri 10 tl'ye satılıyormuş, şu an internetteki kitap satış siteleri dahil, sahaflarda falan 3 tl'ye satılıyor. Demek ki hiç ilgi görmemiş. Millet benim gibi ''Ooaaa, gerçek yaşam öyküsüymüş hemencecik almalıyım ihihhe'' diyerek almamış yani. Kendimi de böyle çok yalnız, kandırılmış, duygularıyla oynanmış gibi hissettim.

Neyse beybi feyslerim, sizlere tavsiye bu kitabı asla almayınız, almaya çalışanları uyarınız, kitabı gördüğünüz yerden kaçarak uzaklaşınız. Sevgiler...

0 yorum:

Yorum Gönder

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.