background img

The New Stuff

Yumuşak G - İmge Albayrak


Hiçbir şey onunla başlamaz demiş, yazarımız. O yüzden yarattığı kahramanın adını Yumuşak G koymuş. Ğ, sadece yazarın yarattığı sıradan birisi değil. Ğ; sensin, benim veya o. Ğ, hepimiziz belki de.

Eskişehir'de doğup büyüyen bir genç kız....
Çanakkale'ye üniversiteye gidiyor. Küçük yaşta babasını kaybettiği için ellerinin arasında bir tek annesi kalıyor. Fakat Ğ, hiç beklemediği bir anda, hiç beklemediği bir bedene, bir kıza aşık olur. Nurcan'ı, hayatının öyle bir yerine koyar ki, hiçbir sarsıntı Nurcan'ı oradan indiremez aşağıya. Farklıdır herkesten, tüm insanlardan.

Çok seviyor Ğ, Nurcan'ı. Onunla birlikte olduğu zaman, duygularını tarif edemeyecek kadar içten bir aşk besliyor. Tüm aşkına rağmen, toplumun bu tür bir ilişkiye onay vermeyeceğini de bilmektedir. Ama ne vardı ki? Sonuçta önemli olan bir bedene aşık olmak değildir; duygularına, kalbine, söylediklerine, gözlerine... Evet, gözlerine aşık olmaktır en önemlisi. Her şey sevişmekten mi ibarettir? Hayır. Ğ de Nurcan'a bunları hissediyordu. Sevişmek değil, aşk yaşamak istiyordu en başında.

Hayatında bir çok iniş çıkış oluyor Ğ'nin. Ve sizler de onunla beraber yaşıyorsunuz tüm olanları. Demiştim ya, aslında siz de Ğ'siniz.

...

İmge Albayrak'ın kaleme almış olduğu Yumuşak G adlı kitabı geçtiğimiz hafta getirtmiştim ve nihayetinde sonlandırdım. Kitap o kadar güzel, o kadar içten ve gerçeklikle yazılmış ki, bölüm aralarında yazılmış olan şeylere duygulanmamak elden değil. Okuduğunuz dilin samimiyeti, sizi ister istemez duygulandırabiliyor yaşanılanlardan. Bu kitap da o derece samimi, gözlerinizi dolduracak bir kitap.

Büyük merak ve büyük bir heyecanla okudum kitabı. Hayatımda, yeri çok ayrı olan kitaplarım vardır ve bu kitap da oraya yerleşmeyi başardı.

Okumanızı kesinlikle tavsiye ediyorum!

Tanıtım Bülteni: 

Hayatıma giren insanlardan herhangi biri, bir diğerine benzemiyor. Onlar benim yansımalarım, eksik parçalarım. Karşılaştığım olayları sadece ben yaşadım. O yüzden, birazdan duyacağın isimlerin benden ayrı düşünme, onlar ''ben''im. Sen de benim sessiz ve onaylayıcı tarafımsın. Beni tamamlayan parçalardan biri olmayı kabul ettiğin için teşekkür ederim.

Düşüncelerim o kadar yoğun ki, kendimi tanıtmayı bile unuttum. Ben Ğ. Hayır, sakın! Adını bile söyleme bana. Çünkü bu dakikadan sonra senin adın da Ğ. Olanları anlattığım zaman fark edeceksin bunu; beynindeki odacıklardan birinin bana ait olduğunu. Bir kişiden bahsedeceğim sadece, herkesin bir noktada buluştuğu!

Hepsi Ğ. Hepsi!

0 yorum:

Yorum Gönder

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.