background img

The New Stuff

Kitabım Geldi, Hoş Geldi!


Yumuşak G, geçen sene bana Eskişehir'den bir tanıdığım tarafından hediye olarak gönderilmişti. Yeni okumaya başlamış ve çok da sevmiştim. O sıralar bir okul gezimiz vardı ve o gezi sırasında kitap çantamdan çalındı ne yazık ki. Bugüne kadar da hep içimde bir sıkıntı olarak kaldı ve hep okumak istedim. Kitaplarıma çok değer veriyor olduğumda bayağı üzülmüş ve ağlamıştım kaybolmasından dolayı. Ama bu sefer kitabın yazarı İmge Albayrak'a söz verdim kitaba gözüm gibi bakacağım.

Ne yaptım ettim kitabı internetten sipariş ettirdim. Ben, kapıda ödeme olan online satış sitelerini daha çok seviyorum ve tercih ediyorum. Bu sebeple, bu kitapla beraber ikinci sefer ilknokta.com'dan kitap alışverişimi yapıyorum. Oldukça güvenilir de bir site.


Bu siteden yapmış olduğum ilk alışverişimde, aldığım kitap yanında bir de hediye kitap göndermişlerdi ve bu oldukça hoş bir durumdu benim için. Bu sefer de farklı bir sürprizle karşılaştım paketi açtığımda. Sabitfikir, güncel edebiyat dergisi ve Tatlı Bela adlı kitabın broşür tarzı bir şeyi geldi. Broşürde, kitabın içinden bir kaç bölüm yer alıyor. Bu da oldukça düşünülmüş, hoş bir şey. Ek olarak da yine Tatlı Bela adlı kitabın kelebekli ayracı var.

Kapıdan ödemeyi daha çok tercih ediyorsanız ve ufak tefek de olsa hediyelerle mutlu oluyorsanız bu siteyi kesinlikle tavsiye ederim.

0 yorum:

Yorum Gönder

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.