background img

The New Stuff

Blogum Dergisi'nden Kitap Çekilişi


Merhaba arkadaşlar.

Öncelikle bu sıralar bloglarda çekilişlerin bayağı bir arttığını söylemek istiyorum. Çoğu blog harika çekilişler ve birbirinden güzel hediyelerle bizleri sevindiriyor. Şimdiye kadar ne yazık ki sevinen taraf hiç olamadım ama daha da hırslandım, gördüğüm her çekilişe katılıyorum hemencecik. Fakat şanssız olduğumu her şekilde artık kabul etmeliyim. Bu sebeple ''madem ben sevinemiyorum bari ben sevindireyim'' düşüncesiyle ileri ki günlerde güzel bir çekiliş ile karşınızda olacağımın haberini şimdiden vereyim istedim.

Ondan önce ise Blogum Dergisi'nin düzenlediği çekilişten bahsetmek istiyorum. Harika bir çekiliş ve ben yine umutsuzca katılıyorum. Kitaplar harika! Kazanana bu 5 kitap da yazarından imzalı olarak gönderilecektir.

Bir an önce çekilişe katılmak istiyorsanız buraya tık tık!

0 yorum:

Yorum Gönder

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.