background img

The New Stuff

Yedi Kere Sekiz - Onur Gökşen


Evet arkadaşlar; yaz geldi, havalar yavaş yavaş ısındı, ısınıyor. Peki yazın keyfi nasıl çıkar sizce? Bence de. Tabii ki Dizüstü Edebiyat okuyarak.

Bu sezon Dizüstü Edebiyat kitapları arasından açılışı Onur Gökşen'in Yedi Kere Sekiz adlı kitabı ile yaptım. Onur Gökşen'in ilk kitabı olan ''Bizim de Renkli Televizyonumuz Vardı''yı okumadım. Önce bu elime geçti ve bunu okudum fakat Onur Gökşen'i o kadar çok sevdim ki, o kitabı da okumadan yapamam heralde.

Yazar, kitabında bize kardeşi Mert ile yaptığı haylazlıkları anlatıyor genel olarak. O kadar komikler ki. Birbirlerine düşman gibi görünseler de aslında bir o kadar da ayrılamıyorlar ve seviyorlar birbirlerini. O keyif dolu anıları okurken gülmeden edemeyeceksiniz.

Bir-iki bölüm var ki, öncesinde ve sonrasında güleceğiniz bölümlerden bayağı bir uzakta. O kadar iç acıtan ve duygulu. En çok da o mahalledeki kıza olanlar... Hani bölüm belki orada bitmese daha da uzasa eminim ki ağlayabilirdim. Bir de son bölüm var. Okuldaki ilk yılını anlatıyor bize yazar. Çocuksu duygularından bahsediyor. Kitabın son sayfasını okuduktan sonra ''Vay be...'' diyorsunuz ve gülerek kitaplığınıza yerleştiriyorsunuz kitabı.

Kitaptan daha çok bahsetmek tabii ki isterim aslında. Fakat alıp okumanızı daha çok isterim. Alıp okuduktan sonraki yorumlarınızı benimle paylaşmanızı daha da çok isterim. Hadi en yakın kitapçıyı gidin, alın ve okuyun. Ben burada bekliyorum...

6 yorum: Leave Your Comments

  1. Önerim İstiklal Akarsu'dan Bir Alex Değilim. Gerçekten gülmekten bazı yerleri kaçıracaksın, ben Bizim de Renkli Televizyonumuz Vardı'yı okudum ve beğendim ama İstiklal Akarsu da harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alacağımdan emin olabilirsiniz. Tavsiyeniz için teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Bizim de Renkli Televizyonumuz Vardı'yı zaman zaman hüzünlenerek,zaman zaman da kahkahalarla okumuştum ve çok sevmiştim.Devamı niteliğinde bu kitap da sanırım,merak ettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası devamı olduğunu sanmıyorum, büyük bir ihtimal de değil zaten. Çünkü herhangi bir hikaye üzerinde odaklanılmamış. Her bölüm farklı bir anıyı anlatıyor. Alıp okumanızı tavsiye ediyorum :)

      Sil
  3. Dizüstü Edebiyat ı ben de çok severim yazın okuması da çok eğlenceli :) Anlattığına göre hem komik hem duygusal güzel bir kitaba benziyor tam benlik. O uzun kitap listeme ekliyorum bunu da. Teşekkürler tanıtım için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle. Ben çok beğendim, umarım siz de beğenirsiniz. Ben teşekkür ederim. :)

      Sil

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.