background img

The New Stuff

Tumblr'dan Seçmeler

Bir kaç hafta önce Tumblr açmaya karar verdim. Aslında ilk blog yazmaya Tumblr üzerinden başlamıştım fakat 3 senede her şeyi unutup gitmişim. Tabii ki bu arada değişimler de olmuş. Blogger'da yazmaya alıştığım için Tumblr'da da bir foto blog açma kararı aldım. 

Ara sıra, orada seçtiğim bir kaç fotoğrafı sizlerle paylaşmak istiyorum. Bakalım Tumblr'da neler var neler yok?


Ruhları ölmüş iki insandan ne beklenebilir? Biz birbirimizin ancak karanlığı olabilirdik. (Yatağımdaki Yabancı-Sinan Akyüz)


Ay seni yerim ben yaaaa.


O kadar tedirginlik yaşamakta haklıymış ama.


Yok yani, sevgilim YOK diyoruz YOK! Paylaşmayın böyle şeyler çok mu zor arkadaşım! 


Yapma bunuuu! :D


Adam haklı!


 Sizin Bond'unuz varsa bizim de Cemile'miz var.


İnsanın dokunası geliyor.


Google Burun'u deneyip hayal kırıklığına uğrayanlar derneği!

Tumblr'dan beni takip etmek için: Buraya tık tık!

2 yorum: Leave Your Comments

  1. hahaha çok sevdim bu postunuzu yaa, çok güldüm :) Öncelikle kedi çok şapşik ya hehe :)

    Gerçekten o oluşan karışım ne öyle yumuşak pufuduk bi şeye benziyor :)

    Karikatüre çok güldümm :)

    Böyle postlarınızın devamını bekliyoruz diiym ben o halde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim...

      Devamı gelecek :)

      Sil

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.