background img

The New Stuff

Mutlu Yıllar Zayn Malik

One Direction grubunu sever, şarkılarını da beğeniyle dinlerim. X Factor yarışması sonrasında bir araya gelen bu 5 yakışıklı arkadaşımız, kısa sürede dünya çapında geniş bir kitleye sahip oldu. Türkiye'de de oldukça fazla fan sayısı olan bu gruptan, Zayn Malik'in bugün doğum günü. Ben de Direction hayranı olduğumdan blogda yazarak kutlamak istedim.

Daha önce Eylül ayında doğum günü olan Niall'ın doğum gününü kutlama amaçlı bir yazı yazmıştım, ardından Aralık ayında Louis'in doğum günü geldi fakat bundan geç haberim olduğundan yazma gereği duymadım.

12 Ocak 1993 doğumlu olan Zayn, Müslüman ve ikinci adı ise Javadd'dır.

Sırada Şubat ayında Harry Styles'ın ve Ağustos ayında ise Liam'ın doğum günü var. O zamana kadar görüşmek dileğiyle sevgili Directionerlar.


Grubun en sevdiğim şarkısı Little Things'i de sık sık dinliyorum. Gerçekten başarılı bu çocuklar yahu.
 

Son çıkarmış oldukları klip ise Kiss You adlı şarkılarına oldu. 
 

0 yorum:

Yorum Gönder

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.