background img

The New Stuff

Allah Beni Böyle Yaratmış

Evet, yine ben ve tersliklerim sizlerle beraber.

Pucca'nın ''Küçük Aptalın Büyük Dünyası'' adlı ilk kitabı sonrasında çıkardığı ''Ve Geri Kalan Her Şey'' adlı ikinci kitabı ardından da ''Allah Beni Böyle Yaratmış'' ile okuyucularına dertlerini anlattı. Bizlerde okuduk güldük, bazen hüzünlendik.

Bildiğimiz gibi birinci kitap 'Küçük Aptalın Büyük Dünyası' fakat ben ilk önce 'Allah Beni Böyle Yaratmış'ı okudum. Gören herkes ''Bu birinci kitabı diyil kii yuuaa'' falan yaptı ben de iki tane salladım suratlarına. Bilmiş bilmiş ''Evet öyle ama PuCCa'nın hayat sıralamasına göre önce 3 sonra 1 ve sonra da 2'inci kitabı geliyor tamam mı!?'' dedim. Ama cidden öyle.

Allah Beni Böyle Yaratmış'ı bitireli 3 gün oldu ve Küçük Aptalın Büyük Dünyası da henüz bitti. Ve Geri Kalan Her Şey'i de bugün alıp okumaya başlayacağım. Önce Allah Beni Böyle Yaratmış'dan bahsetmek istedim.


Şimdi bizim bu fıkır fıkır kızımız PuCCa bu kitabında Ankaralı sevgilisini anlatıyor. Ankaralıyı önce en yakın arkadaşı Sarı beğenmişti ve hoşlanıyordu. Bunların arasını yapayım derken PuCCa da Ankaralıya aşık oluyor. Sonra bunlar bir flört falan filan derken sevgili oluyorlar. Aynı evde yaşamaya başlıyor. Ankaralının anne babasıyla tanışılıyor bilmem ne işte. Sonra bunlar bir kavga, dövüş, gürültü derken bi güzel ayrılıyorlar.


Aynı zamanda kitapta çocukluğunda yaşadığı trajedilerden de bahsediyor PuCCa ve bu bölümlerde hüzünlenmemek elde değil. Kahkahaya boğduğu kadar da hüzünlendirebiliyor sizi.

İyisin PuCCa'cım iyi.

0 yorum:

Yorum Gönder

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.