background img

The New Stuff

Bir Olly Murs Bir Norah Jones

OLLY MURS:

Olly Murs, 14 Mayıs 1984 doğumlu, İngiliz bir şarkıcıdır. 2009 yılında X Factor yılında, ikinci oldu. Aynı sene kendi ismini vermiş olduğu albümü ile çıkışını yaptı. 2010 yılında ''Please don't let me go'' ve ''Thinking of me'' adlı, 2011 yılında da ''Heart on my sleeve'' ve ''Busy'' adlı single çalışmaları ile karşımıza çıktı.

Olly, oldukça sevimli olmasının yanı sıra gerçekten başarılı bir şarkıcı. Kısa süre içerisinde de bir çok çalışma ile çalışkan ruhlu olduğunu ortaya koydu. Belli bir tarzı var ve sadece o yolda ilerlemesi de bana göre en doğrusu. Bu sıralar sık sık Olly'nin şarkılarını dinliyorum. En beğendiğim şarkısı ise ''Troublemaker'' adlı parçası. 

Troublemaker şarkısında Olly Murs'a Flo Rida eşlik ediyor. 


NORAH JONES: 

30 Mart 1979 doğumlu Norah Jones, Hint asıllı ABD'li bir piyanist. Aynı zamanda Grammy ödüllü söz yazarı ve şarkıcı. 2002'de Türk yapımcı Arif Mardin'in keşifi ile çıkarmış olduğu Come Away With Me adlı albümü ile tüm dünyada 20 milyonun üzerinde satışa ulaştı. Bu albümden toplamda 7 tane Grammy ödülüne layık görüldü. 

Çoğunuz Norah Jones'ı tanıyorsunuzdur, fakat ben henüz yeni tanıdım onu. Bir çok şarkısını da dinledim. Norah da hep aynı çizgi üzerinde gidiyor. Aldığı ödüllerle de başarısını tam anlamıyla kanıtlamış olan Norah, beni benden aldı. Dinlediğim hiçbir şarkısını yarıda kapatmadım. En beğendiğim şarkısı ''Come Away With Me ve Happy Pills'' oldu. 

Jones, 2001'de First Sessions, 2002'de Come Away With Me, 2004'de Feels like Home, 2007'de Not Too  Late, 2009'da The Fall ve 2012'de Little Broken Hearts isimli albümlerini çıkardı. 


Olly Murs ve Norah Jones, tamamen farklı tarzlarda, farklı kulvarlarda bulunan iki şarkıcı. Bu sıralar ikisi de benim bebeyimlerim gibi. İkisini de dinlemeden duramıyorum. Umarım sizler de bu iki şarkıcı hakkındaki yorumlarıma katılırsınız. 

İyi dinlemeler... 

0 yorum:

Yorum Gönder

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.