background img

The New Stuff

Erkek Dedikodusu 2

Pucca'nın ''Küçük Aptalın Büyük Dünyası'' adlı kitabını yarım bırakmak zorunda kalarak başlamış olduğum Erkek Dedikodusu için yorumlarımı sizlerle paylaşmak istedim. Öncelikle şunu söylemek istiyorum ki Pucca'nın kitabını beğenmediğimden yarım bırakmadım. Gerçekten bana kahkahalar attıran bir kitap, onu okuyup ayrıca yorum yapacağım tabii ki.

Şimdi Erkek Dedikodusu'na gelecek olursak, nereden başlayacağımı bilemiyorum doğrusu. Hem güldüren, hem de düşündüren günümüz romanlarından. Kız arkadaşlar arasında geçen dedikodular ve erkeklerin; kızların tabiri ile ''öküz''lükleriyle dolan bu kitap gerçekten hoş. Pucca, French Oje ve T.B'nin kitaplarını okurken, elimde kitap değil de bilgisayarımda Twitter hesaplarından tweetlerini okuyormuş gibi okuyorum. Çünkü bu üç arkadaş 'yazar' niteliğini taşıyamazlar bana göre. Bunu onların başarısızlıklarından değil, yazmış oldukları kitapların yazarlık derecesinde başarılı olmamasından söylüyorum. Yoksa yazdıkları gerçekten oldukları pozisyon içerisinde başarılı ve okutmayı da çok iyi becerebiliyorlar. Çünkü günümüz gençleri ile aynı düşüncelere sahipler, adeta arkadaşımız gibiler.

Erkek Dedikodusu'nun birinci kitabını okumamama rağmen anlaşılmayacak hiçbir durum yaşamadım kitabı okurken. Arasında bir bağ olduğunu düşünmüyorum ama daha sonradan elimde okuyacak kitabım kalmadığında alıp okurum onu da. Birinci kitabı okuma gereğini çok hissetmiyorum içimde ama üçüncüsünü çıkar çıkmaz alırım.

Genç kızlara ve erkeklere önerebileceğim bir kitap bu. Alın okuyun derim.

0 yorum:

Yorum Gönder

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.