background img

The New Stuff

Hande Yener / Hasta (Klip)


Hande Yener'in Kraliçe albümünde en çok ilgi gören şarkılardan biri olan ve son zamanlarda da herkesin dilinde olup müzik listelerinde birinciliğe yükselen Hasta'nın beklenen klibi geldi. 

Bildiğimiz gibi şarkının sözleri Sinan Akçıl'a, düzenleme ise Emrah Karaduman'a ait. Hande Yener'in de güzel yorumu ile bizi ''hasta'' eden şarkının klip yönetmenliğini ise Kemal Doğulu üstlendi. Kemal Doğulu'nun yaptığı işleri seviyorum ve gerçekten ortaya farklı şeyler çıkardığını düşünüyorum. Klipte kullanılan kıyafetler ve Hande Yener'in havası ile her şey tamamdır diyorum ben. Albümün adı gibi Kraliçe gibi bu kadın yahu başka ne diyebilirim ki? Bundan sonraki yorumlar sizlere kalmış.


''Hasta'' için atılan bir kaç tweet:

@erdimseval: Allah'ım nasıl bir şarkısın...

@_haattiiccee: Hande Yener - Hasta. Sen nasıl bir şarkısın öyle yaa?

@mertcelk: Hande Yener yine süper bir şarkı Hasta!

@ugurcangungr: Bu sıralar dinlemekten bıkmadığım tek şarkı... Hande Yener - Hasta.

@Ayse_Akcil: Söylenecek başka söz yok, bayıldım!  

Hande Yener Hasta Etti başlıklı yazım ve şarkı hakkındaki yorumum için tık tık!

0 yorum:

Yorum Gönder

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.