background img

The New Stuff

İyi Geceler Anne!


Odamda, yatağımın üzerine iki büklüm bir halde uzanmıştım. Gözlerimi sımsıkı kapatmış, iç odadan gelen bağırış, çağırışları dinliyordum. Annemin ve babamın birbirlerine bağırmalarına dayanamıyordum, özellikle de bu bağırış çağırışların nedeni bensem, hiç dayanabileceğim bir olay değildi. 

Her zaman olduğu gibi babam, beni korumaya çalışıyordu. Annem ise, beni haksız yere suçlarından bıkmadan devam ediyordu bağırmaya. Korkuyordum. Sesler bir inip, bir şiddetleniyordu. Sesler azaldıkça gözlerimi yavaş yavaş açmaya çalışıyorum ve tam göz kapaklarımın arasından ince bir çizik halinde ışık sızacak iken, bir bağırışla göz kapaklarım kırış kırış oluyor ve son gücüme kadar bastırıyordum gözlerimi. Ben göz kapaklarımı birbirine bastırınca ya sesler daha az gelecek ya da kendimi fazla sıkmaktan kulak zarlarım patlayacak ve bir daha hiçbir şey duymayacağım sanırdım. Maalesef ki öyle olmuyor. 


O an gürültüye o kadar çok alışmıştım ki, gözlerimi açabilmiştim sonunda. Önce yatağımın üzerinde düzleştim ve ağır hareketlerle kendimi yatakta doğruladım. Sırtımı iyice dikleştirerek oturmaya bir süre devam ettim ve daha sonra yataktan aynı diklikte kalktım. Odamın kapısına doğru ilerledim ve tereddüt etmeden, hızlıca kapıyı açtım. Yavaş adımlarla yanlarına doğru ilerliyordum. Artık sesleri birbirine karışmış bir halde geliyordu kulağıma, bir cızırtı gibi. Yanlarına vardığımda beni hiç görmediler bile ve o an hiç düşünmeden: ”Yeter!” diye bağırdım. Neye uğradıklarını şaşırmış gibilerdi ve ikisinin de gözleri benim üzerime çevrilmişti. İkisine de boş gözlerle baktıktan sonra hiçbir şey olmamış gibi arkamı dönüp odama doğru ilerlemiştim. 
Kapımı tekrar kapattıktan sonra, aynı pozisyonu yavaş yavaş alarak uzanmıştım yatağıma. Artık gözlerimi sıkıca kapatmama gerek yoktu. Çünkü sesleri kesilmişti. Gözlerimi hafifçe kapatmıştım, amacım uyumaktı. Her şeyi unutup, -belki- güzel bir güne uyanmak istiyordum sadece. 

”İyi uykular anne, iyi uykular baba!” 

0 yorum:

Yorum Gönder

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.