background img

The New Stuff

Eurovision Song Contest - Semi Final 2


Merhaba arkadaşlar, Salı günü birinci yarı finali gerçekleştirilen Eurovision Song Contest - Semi Final 1'in ardından dün akşam da ikinci yarı final gerçekleşti.

Tabii ki yaklaşık bir ay öncesinde her iki yarı final üzerine ben de tahminlerimi ve finale kalabilecek olan ülkeleri kendimce belirlemiştim. İlk yarı finalde, bulunduğum 10 tahminden 8'i tuttu, dün akşam gerçekleştirilen ikinci yarı finalde ise 10 tahminden 9'unu tutturdum.

Bir ay öncesinde bulunduğum ve burada sizlerle paylaşmış olduğum tahminlerde, performans sırasında değişiklikler gerçekleştiriyorum. Mesela dün performansları seyrederken, finale kalır diye düşündüğüm Çek Cumhuriyeti ve İsviçre'yi listemden çıkarıp yerlerine Litvanya ve Letonya'yı yazdım. Geçer diye düşünüp de tutmayan o bir ülke de İzlanda oldu.

Gecenin en güzel üç performansı ise şüphesiz; Karadağ, İsrail ve İsveç'in performanslarıydı. Karadağ'ın finale kalmasına çok sevindim. Bu sene Karadağ'ı kesinlikle ilk 10 içerisinde görmek istiyorum. İsrail ise o eğlenceli ve muhteşem şarkısıyla zaten gecenin birincisi oldu. İsveç de tartışmasız bir şekilde geçer diye düşünüyordum ki finalde de İtalya'yla birinciliğe oynayacak. Çoğu kişinin de bahislerinde birinci sırada yer alıyor.

Finale kalan 10 ülke: 

Litvanya
Polonya
Slovenya
İsveç
Norveç
Karadağ
Kıbrıs
Azerbaycan
Letonya
İsrail

Montenegro (Karadağ)


Israel (İsrail)


Sweden (İsveç)


Azerbaijan (Azerbaycan)


Norway (Norveç)


0 yorum:

Yorum Gönder

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.