background img

The New Stuff

Krem


Krem, dün akşam Atv ekranlarında saat 20:00'da başladı. Fragmanlarından az çok nasıl bir dizi olduğunu anlamış gibiydim, ta ki diziyi dün izleyene kadar.

Komedi tarzı bir dizi sanmıştım diziyi daha çok. Dün izlediğimde; dram gördüm, azıcık komedi gördüm, sihirli bir şeyler gördüm, saçmalık gördüm vs. Dizide gerçekten anlatılmak istenen her neyse, ben de dahil olmak üzere çoğu kişi anlamamıştır. 

Saçma bir dizi olmasına rağmen sonuna kadar izledim. Ne yalan söyleyeyim, saçmalıklarına daha da fazla gülsem de, ülkemizde izlenilebilecek tarzda bir dizi olduğunu düşünüyorum ve dizinin fanlarının yaş aralığı en fazla 15-16'ya kadar olur. Ülkemiz çocukları, sihire büyüye meraklı olduklarından.

Benim de Pazarları izleyecek herhangi bir şeyim olmadığı sürece Krem'i izleyeceğim. Dünün reyting sonuçlarına bakıldığında gayet başarılı bir çıkış yaptığını görebiliriz. Dizi, reyting listesinde 2. sırada. Tekrar bölümü ise 4. sırada. Yeni olduğu için izlenme oranlarının bu kadar fazla olması çok normal. Önümüzdeki haftalarda bu daha da bir netleşecektir. 

İlk fragman: 


Dizinin oyuncu kadrosu da şöyle: Duygu Yetiş
Kenan Ece
Ebru Akel
Larissa Gacemer
Devrim Yalçın
Haktan Pak
Şebnem Zorlu
Hülya Şen
Sezgin Erdemir
Alev Oraloğlu
Ece Önen
Ezgi Yentürk
Murat Ergür
Pelin Dinçer
Aydan Taş
Mehmet Teoman
Ayşen Gruda

2 yorum: Leave Your Comments

  1. Aslında benimde yazacak çok şeyim vardı ama yazmaya üşenmiştim. Siz vesile olun. :)
    En başta Aslı'yı şişko yapacağız diye çok uğraşmamışlar. Koymuşlar karna bir minder tamam.
    Bir insan neden hem şişko hem sakar olmalı ki. Olayı abartmak niye anlamadım.
    Annesi başka uyuz olay. Kız bunca zaman nasıl dayanmış, hayret.
    Ve bir noktayı anlamadım. Aslı Onur'u tanıyormuymuş ki önceden. Yoksa resmini gördüde mi bayıldı anlamadım.
    Ve son olarak yeni halini fazlasıyla abartmışlar. Ebru'yu bile o kadar abartmamışlar. Ki ilk başta onu fazla abartmışlar diyordum.
    Çok konuştum. Affola. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç önemli değil. Şöyle başlayayım, anne karakteri gerçekten fazla uyuz bir olay. Aslı, Onur'u daha önceden tanımıyor sanırsam sadece, ünlü olduğundan bir hayranlık besliyor diye düşünüyorum. Yeni halini fazla abartı bulmadım, dizinin geneli abartı zaten. Ebru'nun karakterini ben çok çok fazla abartı buldum. Ebru Akel'e gelen roller mi böyle kendi mi fazlasıyla abartıyor anlayamadım. :)

      Sil

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.