background img

The New Stuff

Gaga ve Bloody Mary

Lady Gaga'yı daha önceki zamanlarda da çok dinler ve severdim. Hem farklı bir duruşu, tarzı hoşuma gidiyordu, hem de görünüşüne göre fazlasıyla insanları seven ve yadırgamayan bir kişi. Hayranlarına arkadaşıymış gibi davranan bir şarkıcı aynı zamanda. Çoğu insan Lady Gaga'yı farklı tarzından dolayı sevmez fakat Lady Gaga kendini farklılığıyla dünyaya tanıtmış ve sevdirmiş bir şarkıcı. İnternette gördüğüm bir sözü var Gaga'nın ve bu olayı gayet net açıklıyor: ''Siz bana farklıyım diye gülüyorsunuz, ben size hepiniz aynısınız diye gülüyorum.'' gibi sözdü.

1 hafta önce fazla sıkıntıdan Youtube'a girdim ve Gaga'nın dinlemediğim şarkılarını dinlemek istedim. Gaga'nın gerçekten beğenilmeyecek derece çok az şarkısı var. Yok denilebilecek kadar az. Benim çok fazla sevdiğim bir kaç şarkısı vardı fakat bu yeni dinlediklerim arasında diğerleri biraz gerilerde kaldı. Daha önce bu şarkıya nasıl denk gelememişim diye düşünüyorum ve 1 haftadır da sabahtan akşama kadar tek dinlediğim şarkı ''Bloody Mary'' adlı şarkısı. Şarkıda beni içine alan bir şeyler var. Bestesi olsun, nakarat kısmı sözleri olsun fazlasıyla güzel ve başarılı.. Klibi zaten olağan üstü bir şey, Gaga'nın her klibinin olduğu gibi.


Bloody  Mary: 

Bloody Mary, dediğim gibi bu sıralar kesinlikle favori şarkım. Genelde herhangi bir şarkıdan 3-4 gün dinledikten sonra sıkılırım, yeni şarkılar dinlemeye, aramaya başlarım. Bloody Mary hiç öyle olmadı. Yaklaşık 1 haftadır sabahtan akşama tek dinlediğim müzik oldu.

Bloody Mary dışında bir şarkısı daha var Gaga'nın, Bloody Mary'i dinlediğim gün dinlediğim.

The Edge Of Glory: 


The Edge Of Glory, ilk dinlediğimde pek hoşuma gitmemişti fakat ilk kez dinlememe rağmen dilime dolanmıştı. Dinledikçe kulağa hoş gelen şarkılardan. Aynı şekilde çok başarılı. Aynı zamanda klipte dikkatimi Gaga'nın saçları çekti. Klipteki saç stili çok hoşuma gitti Gaga'nın. 

Bu 1 haftadır sadece Gaga'nın şarkılarını dinliyorum ve pişman değilim çünkü çok güzel şarkıları var. Sizlerinde boş vaktinizde açıp dinlemediklerinizi dinlemenizi isterim. Her tarzdan insanın hoşlanabileceği fazlasıyla şarkı var.

2 yorum: Leave Your Comments

  1. Gaga'nın şarkılarını dinlemem pek. Ne bileyim, tarzı bana pek uygun gelmez. Ama deneyeceğim. Hadi bakalım :)

    YanıtlaSil

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.