background img

The New Stuff

Eylem - Helal Olsun

Eylem'i hepimiz 2006 yılında ''Aman, Mız mız'' gibi şarkılarıyla tanıdık. Yabancı aksanı ile olsun, sevimliliğiyle ve sıcaklığıyla kısa sürede hızlı bir fan kitlesine sahip oldu ve çoğu zaman şarkıları uzun süre dilimize pelesenk oldu.

Geçenlerde Eylem'in ''Helal Olsun'' adlı klibini çektiği son şarkısını dinledim. Şarkı, Eylem'in 2011 - Bugün Burda albümünden bir parça. Oldukça güzel ve hoşuma gitti. Günlerdir üst üste dinlediğim tek şarkı diyebilirim.

Aynı zamanda fark ettiğim bir diğer nokta da şu; Eylem, eskisine göre aksanını çok ciddi şekilde ilerletmiş. Çok az pürüzler olsa da Eylem'i böyle tanıdık ve bu kulağa kesinlikle kötü gelmiyor.

Eylem'in müzik dünyasına giriş yaptığı ve uzun süre dillerde bıraktığı ilk şarkısı: Aman

Son klip çektiği ve ''Bugün Burda'' albümünün bir parçası olan yeni şarkısı: Helal Olsun



Şarkı sözleri: Bir yara gibi açık senin bendeki yerin 
Sarmadım bile bile sızlıyor geceleyin
Sanki tüm yükünü geçmişin geleceğin
Topladım yine sabah edeceğim

Bu saatlerden sonra açılır bu defterler
Geceler iflah olmaz feda olsun
Beni kendimden aldın yaralandım her yerden
Yine de sende kaldım helal olsun

Bir yara gibi açık senin bendeki yerin

Sarmadım bile bile sızlıyor geceleyin
Sanki tüm yükünü geçmişin geleceğin
Topladım yine sabah edeceğim

Bu saatlerden sonra açılır bu defterler
Geceler iflah olmaz feda olsun
Beni kendimden aldın yaralandım her yerden
Yinede sende kaldım helal olsun
Bir zaman geldiğinde bitse bu işkence
Böyleyim her gece, her gece, her gece, her gece.

0 yorum:

Yorum Gönder

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.