background img

The New Stuff

Eurovision Şarkıları Bağımlılık Yaptı

Her sene Eurovision'u izleyen ve takip eden biriyimdir. Şarkıları önceden dinler, aralarından kendime göre seçimler yapar ve favorilerimi de belirlerim. Bu sene de aynı şekilde favorilerimi belirlemiştim. Benim listem, sonuçlara göre çok uzak. Fakat ben yine de bu seneki en başarılı şarkıların kendi seçtiklerim olduğunu düşünüyordum. Benim ilk 3 listem:


1. Tooji - Stay (Norveç):

Norveç her sene güzel şarkılar çıkarıyor. 2009 yılında Alexander Rybak'ın Fairytale şarkısıyla birinciliği yakalayan Norveç, sonraki yıllarda bir derece alamadı. Bu sene Tooji, Stay şarkısıyla Eurovision'a katıldı fakat sonunculukla tamamladı yarışmayı. Kesinlikle sonunculuğu hak eden bir şarkı olduğunu düşünmüyorum. En azından birinci olmasa bile ilk üçü zorlayacak derecede güzel ve kaliteli bir şarkıydı. 


2. Eva Boto - Verjamem (Slovenya):

                                       
Slovenya bu yıl çok güzel bir şarkıyla karşımıza çıktı fakat hiçbir derece alamadı. Finale bile geçiş yapamayan Eva, 16 yaşında olmasına rağmen çok güzel bir performans sergiledi. Neden elendiğini hiç anlamadım fakat finalde olmayı hak ettiğini düşünmüştüm. 


3. Sabina Babayeva - When The Music Dies (Azerbaycan): 
                                                                
                                       

Hepimizin bildiği gibi geçen sene, 2011 Euvision birincisi Azerbaycan olmuş ve sahneye de Türk bayrağı ile çıkarak hepimizi gururlandırmıştı. Bu sene Sabina ile Eurivision'a katılan Azerbaycan dördüncülükle listede yerini aldı. 

EUROVİSİON ŞARKILARI BU SENE BAĞIMLILIK YAPTI

Bu sene Eurovision şarkıları benim de olmak üzere bir çok kişinin hoşuna gitti. Çoğu şarkı defalarca dinlendi ve hala dinlenmekte. Geçen senelere göre bu senenin şarkıları daha çok tutuldu ve bir diğer deyimle bağımlılık yaptı. Benim üzerimde ilk dinlediğimdeki etkileri hala aynı ve her gün şarkıları tekrar tekrar dinliyorum. Bakalım seneye hangi ülkeler, nasıl şarkılarla karşımıza çıkacak. Heyecanla bekliyorum. 

EUROVİSİON 2012 İLK 5 LİSTESİ: 
1. Loreen - Euphoria (İsveç)
2. Buranovskiye Babushki - Party For Everbody (Rusya)
3. Zeljko Joksimovic - Synomym (Sırbistan) 
4. Sabina Babayeva - When The Music Dies (Azerbaycan) 
5. Rona Nislui - Suus (Arnavutluk)

0 yorum:

Yorum Gönder

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.